Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har nu den skønneste søn på 4 1/2 månede og har ikke planer om at få flere børn før om 2-3 år , og manden og jeg har ellers været okay til at beskytte os (men åbenbart ikke godt nok) indtil jeg fik min hormonspiral for omkring 1 månede siden , Men nu har så lige fundet det der ligner starten på et nyt liv i min bind åh gud jeg har det så fordærdelig, aner slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv, jeg er chok, har snakket med lægevagten hun sagde jeg skulle gemme ''den'' og få en akut tid ved lægen imorgen, øv jeg har det skidt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puha - sikke da en oplevelse. Det gør mig ondt....
Dianaaa skriver: jeg har nu den skønneste søn på 4 1/2 månede og har ikke planer om at få flere børn før om 2-3 år , og manden og jeg har ellers været okay til at beskytte os (men åbenbart ikke godt nok) indtil jeg fik min hormonspiral for omkring 1 månede siden , Men nu har så lige fundet det der ligner starten på et nyt liv i min bind åh gud jeg har det så fordærdelig, aner slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv, jeg er chok, har snakket med lægevagten hun sagde jeg skulle gemme ''den'' og få en akut tid ved lægen imorgen, øv jeg har det skidt
undskyld jeg spørger men er det stort?? er ked af det på dine vegne det er ikke en rar oplevelse...
SØS skriver: Puha - sikke da en oplevelse. Det gør mig ondt....
jeg er også rimelig chokkeret - og ved endnu ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det
sweet skriver: undskyld jeg spørger men er det stort?? er ked af det på dine vegne det er ikke en rar oplevelse...
nej vil gætte på jeg måske ville ha været omkring 6 uger henne , 1-2 cm. ca, men jeg kunne tydeligt se hvad det var.
nu har jeg selv prøvet det en del gange at tabe og glemmer aldrig den første gang var helt i chok over den klump der kom ud og hvor ondt det gjorde.. forstår der virkelig godt, men det tager desværre tid at komme sig over chokket..
Dianaaa skriver: nej vil gætte på jeg måske ville ha været omkring 6 uger henne , 1-2 cm. ca, men jeg kunne tydeligt se hvad det var.
Okay .. Amen! Det er synd for dig, selv prøvet det 4 gange..! Men det er desværre naturens gang! ...
Du er sikker på det ikke bare et en Størknet sort blodklump fra mens?
herfra!
Camillos skriver: Okay .. Amen! Det er synd for dig, selv prøvet det 4 gange..! Men det er desværre naturens gang! ... Du er sikker på det ikke bare et en Størknet sort blodklump fra mens? herfra!
jeg slet ikke i tvivl om hvad det er, det er meget tydeligt at se, så nej det er ikke bare en blodklump . ja jeg kan jo så'' heldigvis'' være ''glad'' for at det ikke var planlagt for så havde det nok gjort mere ondt .
Dianaaa skriver: jeg slet ikke i tvivl om hvad det er, det er meget tydeligt at se, så nej det er ikke bare en blodklump . ja jeg kan jo så'' heldigvis'' være ''glad'' for at det ikke var planlagt for så havde det nok gjort mere ondt .
Ja det havde det nok .. men det er Hårdt nok i forvejen ... for pludselig kunne man måske have set en lille form for fremtid med det lille liv alligvel. Kæmpe kram herfra!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128