I morges kom rebecca endelig

! To dage før tid, og hold op hvor gik det hurtigt!!Gik med bølger af plukveer hele dagen i går, og kl 01:30 i nat gik de i stå, som de har gjort den sidste uge. Men omkring kl 6 i morges startede de rigtige veer, og kl 6:30 vækkede jeg min mand, at vi skulle have en veninde ud til os for at tage Alexander. Jeg ringede til Fødeafdelingen som sagde at vi ihvertfald skulle give det 1/2 time mere når de nu lige var begyndt. Men i løbet af 20 min var de så kraftige og intensive, at jeg lå ind over stuebordet, og også var begyndt at bløde.Kl 7:40 kørte vi de 13 km ind til Fødeafdelingen, hvor vi kom ind kl 08:00. Efter vi var omking modtagelsen, bekræftede jordermoderen at jeg var 8 cm åben så vi kom direkte ind på en fødestue. Kl 08:20 gik vandet, og kl 08:25 komJeg i badekar. Kl 08:40 fik jeg presseveer, og kl 08:53 kom jeg op af badet fordi hjerterytmen var lidt svag. Og så skulle jeg presse. Så kl 08:59 kom Rebecca til verdnen og var sinpelthen så fin!!Hun blev målt til 51 cm og vejet til 3590 g, så hun er rigtig stor og fin

Kl 14:30 var vi hjemme hos en meget stolt storebror

!!
Anmeld