Må tage mig sammen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. marts 2009

Mca<3

Øv har sådan lyst til at køre på mc donalds men burde ikke ... Er så sindsygt mad fikseret og har meget lyst til junk food men har taget alt for meget på .... Hvorfor er gulerødder ikke bare det man længtes efter ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2009

Diana...

åhh det kunne jeg altså os bare godt tænke mig...

Anmeld

2. marts 2009

MoarViborg

Jeg har fået et totalt nutella-flip! Kan nærmest sidde og spise det rent med en ske Hi.. håber sørme det går over efter fødslen!

Anmeld

2. marts 2009

Mca<3

Nutella er også godt .. øv prøvede at være sund ,, Spiste 2 stk rugbrød med torske rogn , en banan og en gulerod .. Og så til super bedst ,, spiste 12 fløde boller og drak en halv l cocio cacao ..Øv jeg er dårlig nu ,, snøft

Anmeld

2. marts 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Jeg har fået et totalt nutella-flip! Kan nærmest sidde og spise det rent med en ske Hi.. håber sørme det går over efter fødslen!

Ha ha den med nutella og en ske den kender jeg alt for godt under min graviditet hi hi vi måtte stoppe med at købe det for et glas holde kun et par dage hi hi. ulækkert.

Anmeld

2. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Nutella er også godt .. øv prøvede at være sund ,, Spiste 2 stk rugbrød med torske rogn , en banan og en gulerod .. Og så til super bedst ,, spiste 12 fløde boller og drak en halv l cocio cacao ..Øv jeg er dårlig nu ,, snøft

12 flødeboller hold da op søde det mere end min kæreste kan spise griner det en sulten lille baby du har dig Jeg spiste os rigtig meget de sidste 2 måneder og nød det fuld ud hi hi.

Anmeld

2. marts 2009

MoarViborg

Hi hi.. nu får jeg helt lyst til en flødebolle.. men 12 OG cocio - det er altså godt klaret!! Gad vide om de vaner bliver svære at slippe efter fødslen, eller om den almindelige sunde fornuft kommer tilbage

Anmeld

3. marts 2009

Mca<3

Er i klar over hvor små flødebollerne er blevet ??? Ej har altid været glad for søde sager og kan indeholde en del af dem .. Jeg har jo aldrig taget på men det gør jeg jo nu Håber også lysten ændrer sig lidt efter fødslen ... Men jeg spiser meget nu ,, helt vildt meget ... Også mange sunde måltider om dagen ,,

Anmeld

3. marts 2009

Diana...

Ja de er blevet mega små men jeg kan kun spise 2 så jeg total kvalme. hi hi synes det sej gjort det kunne være du skulle holde en æde flødebolle konkurence med min kæreste hi hi det kunne se for skægt ud...

Anmeld

3. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ja de er blevet mega små men jeg kan kun spise 2 så jeg total kvalme. hi hi synes det sej gjort det kunne være du skulle holde en æde flødebolle konkurence med min kæreste hi hi det kunne se for skægt ud...

Det kunne jeg sagtens klare ...
Der gik altid en konkurrence om at man skulle spise en masse fløde boller eller romkugler og så drikke en masse Cocio bagefter .. Ingen kunne uden at kaste op .. Men jeg har altid kunnet gøre det Sikke noget at være stolt af ...
Har også altid nydt udhulet franskbrød med fløde boller i ... Det er en dejlig spise ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.