er jeg ved at gå i fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Trolde_mor

Tænker umiddelbart to ting. En nerve du har fået i klemme i venstre side og det derfor bliver ved med at gøre ondt..

Og at det måske er forberende veer, som man kan have en uge-14 dage før fødslen. De gør fødslen meget nemmere og kortere fik jeg at vide efter min ok-hurtige fødsel

Jeg havde dem en uge før, dog kraftige og kun i 1-2 timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Hailiesmom11

Sådan nogle smerter inkl kvalme og ubehag fik jeg om onsdagen og om torsdagen og jeg fødte om fredagen...

så det kan nemt være en opstart... havde ekstremt ondt i venstre side hele dagen fredag sammen med veerne...

fingre for der kommer gang i noget...

Anmeld

28. december 2011

PiaRW

Trolde_mor skriver:

Tænker umiddelbart to ting. En nerve du har fået i klemme i venstre side og det derfor bliver ved med at gøre ondt..

Og at det måske er forberende veer, som man kan have en uge-14 dage før fødslen. De gør fødslen meget nemmere og kortere fik jeg at vide efter min ok-hurtige fødsel

Jeg havde dem en uge før, dog kraftige og kun i 1-2 timer

Ja, det har jeg også tænkt, men tænker alligevel også at det må være noget de har hørt før på fødegangen siden de ville tro det var begyndende veer.
Uha en hel uge endnu, det er sååå langtrukken her til sidst. Men kunne da være dejligt med en hurtig fødsel
Tak for svar

Anmeld

28. december 2011

PiaRW

Hailiesmom11 skriver:

Sådan nogle smerter inkl kvalme og ubehag fik jeg om onsdagen og om torsdagen og jeg fødte om fredagen...

så det kan nemt være en opstart... havde ekstremt ondt i venstre side hele dagen fredag sammen med veerne...

fingre for der kommer gang i noget...

Ejjjjj hvor er det dejligt at høre, jeg havde også kvalme inat da det hurlumhej der stod på. Og dejligt jeg ikke er den eneste der har oplevet den smerte i den ene side kun, så er det nok bare noget som hører med. Ved godt at to fødsler ikke ligner hinanden, men hold op hvor jeg håber jeg får ca. samme opstart som dig så, så vil jeg jo nok føde imorgen engang ÅÅÅH jeg håber.
Tusind tak for svar

Anmeld

28. december 2011

Hailiesmom11

PiaRW skriver:

Ejjjjj hvor er det dejligt at høre, jeg havde også kvalme inat da det hurlumhej der stod på. Og dejligt jeg ikke er den eneste der har oplevet den smerte i den ene side kun, så er det nok bare noget som hører med. Ved godt at to fødsler ikke ligner hinanden, men hold op hvor jeg håber jeg får ca. samme opstart som dig så, så vil jeg jo nok føde imorgen engang ÅÅÅH jeg håber.
Tusind tak for svar

Det var da så lidt.. skal lige sige at hvis smerten bliver ved hjalp bistik mig rigtig meget med at tage smerten i siden

Men jeg håber da for dig at det arter sig som min fødsel.. for den var fantastisk... hvis du bliver ved med at have det dårligt så ring til fødegangen igen og sig du vil ind og tjekkes jeg var på fødegangen 2 dage i træk op til min fødsel..

Anmeld

29. december 2011

Moms

Jeg havde også mest ondt i den ene side - den venstre.

Jeg tolkede det som tryk på nerver eller stræk af ligamenter. Mine kunne også stække sig ned på indersiden eller oversiden af låret.

Endetarmen ligger vist også mest ovre i venstre side og vil også gøre ondt ved tryk og træk.

Jeg var også bekymret, men det gik nu fint det hele alligevel.

Der er så mange, der har sagt det før mig :-) men jeg oplevede også selv, at man ikke er i tvivl, når det endelig går i gang.

Jeg havde godt nok regelmæssige véer i flere timer uden at have åbnet mig overhovedet, men jeg var ikke i tvivl om, at det var véer og jeg havde også fået min tegnblødning om morgenen.

Held og lykke, når du kommer så langt :-)

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.