Folin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. december 2011

sarahjylland

Hva jeg skal da stoppe med folinsyre nu ikk?? Er 12+6 og mener det kun er til og med uge 12. Kan ski slet ikke huske det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

fru G

Det vil jeg mene...måske ville jeg fortsætte helt til 13./14.uge bare for at være sikker

Anmeld

29. december 2011

sarahjylland

Ja jeg dør jo heller ikke af at tage det hehe men mener bare det var til og med uge 12

Anmeld

29. december 2011

Munjas

Jeg har også læst at det er frem til uge 12, men Gravitamin skal tages hele vejen igennem graviditeten og der er 400 mikrogram folinsyre i. Så jeg tror ikke det gør noget at få folinsyre hele vejen igennem. I sidste ende er det vel bare lige at høre sin læge ad.

Håber alle har haft en dejlig jul 

Anmeld

29. december 2011

sarahjylland

Der står ingen steder man skal tage gravitamin for det tager jeg ikke. Jeg tager alm. vitaminer og får jern med c vitamin ved siden af  

Grunden er jeg har for lav blodprocent så det tager jeg altid. Og et lille tip hvis man tager c vitamin sammen med jern optager man det bedre OG man skal tage alle vitaminer INDEN man går i seng eller sidst på aftenene så man ikke tisser det hele ud i løbet af natten

Anmeld

29. december 2011

MissBee

sarahjylland skriver:

Der står ingen steder man skal tage gravitamin for det tager jeg ikke. Jeg tager alm. vitaminer og får jern med c vitamin ved siden af  

Grunden er jeg har for lav blodprocent så det tager jeg altid. Og et lille tip hvis man tager c vitamin sammen med jern optager man det bedre OG man skal tage alle vitaminer INDEN man går i seng eller sidst på aftenene så man ikke tisser det hele ud i løbet af natten

Tak for tricket med c-vitamin og jernen  den vil jeg prøve!

Jeg tager heller ikke gravitamin.. men derimod omnimin, flydende e vitamin, 3,6,9 ,folin og gravijern... og jeg tger for en sikkerhesskyld folinsyre hele vejen igennem hvilket man gerne må

Anmeld

29. december 2011

sarahjylland

Snakkede med lægen idag og man skal tage folin de første 3 mdr dvs 12 uger. Det kan ikke skade men ved mankan få for meget folin.....

Anmeld

29. december 2011

Nattøs

Jeg spiser gravitamin og den skal jeg bare tage resten af min gravitet jeg skal ikke spise jern i nu. min læge tog en test på mig. der er dog lidt jern i pillen, men når jeg når længere hen, så skal jeg have en pille ved siden af.  jeg gøre alt hvad lægen anbefaler.

Jeg stoppede med folin i uge 10 men det er der også i pillen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.