Hvilken bog er god???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Moar2012

Elsker at læse krimier eller historier fra virkeligheden... Meeen hvilken skal jeg læse???

Det skal være spænding i den... 

Elsker f. eks harry potter hehe Og virkeligheden verden har ikke læst alle virkelighedens verden for synes det er svært at finde ud af hvilke der er gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Sofia

Jeg er igang med Svinehunde og den er rigtig god. Jeg fik Det syvende barn i julegave, og glæder mig helt vildt til at læse den!

Ellers elsker jeg de klassiske, Camilla Læckberg, Stig Larsson, Sara Blædel osv.

Anmeld

30. december 2011

Plysbjørnen

Moar2012 skriver:

Elsker at læse krimier eller historier fra virkeligheden... Meeen hvilken skal jeg læse???

Elsker f. eks harry potter hehe Og virkeligheden verden har ikke læst alle virkelighedens verden for synes det er svært at finde ud af hvilke der er gode

jeg har lige læst:
"Kvinden i huset" og "fasandræberne" (2 bind fra serien om Afdeling Q) af  Jussi Adler-Olsen de er rigtigt gode begge 2, er lige startet på nr 3. " Flaskepost fra P", og har også nr. 4 liggende "Journal 64"

Anmeld

30. december 2011

bøgelund

Sofia skriver:

Jeg er igang med Svinehunde og den er rigtig god. Jeg fik Det syvende barn i julegave, og glæder mig helt vildt til at læse den!

Ellers elsker jeg de klassiske, Camilla Læckberg, Stig Larsson, Sara Blædel osv.

enig.. elsker de krimier.. 

jeg er ved at være færdig med den biografi Stieg Larssons samlever gennem 30 år har skrevet om deres liv sammen, og hvordan Millenium blev til.. 

Anmeld

30. december 2011

Lunae

Moar2012 skriver:

Har du læst mishandlet? Den er virkelig god.

Hvis du vil prøve noget andet end krimi, kan jeg anbefale drageløberen, under den strålende sol, ekstremt højt og utrolig tæt på, alting bliver oplyst og mit venskab med Jesus Kristus.

Og så er der selvfølgelig også twillight bøgerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.