Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ny Pris 250
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
,,,,,,
Jeg overvejer virkelig, for den er bare flot!
Vil gerne give 200 pp til den første, hvis du kan holde den til der, for de havde lavet rod i min løn, så får først til den første, men får så dobbel
Er den købt brugt eller er der mærke på?
GønskE skriver: Vil gerne give 200 pp til den første, hvis du kan holde den til der, for de havde lavet rod i min løn, så får først til den første, men får så dobbel
kan vi godt sige bare du os betaler for porto
jeanne-skat skriver: kan vi godt sige bare du os betaler for porto
Pp (plus porto) så jeg skal nok betale porto, bare lige skriv en pb, så jeg har din bruger, så jeg kan kontakte dig til den første
GønskE skriver: Pp (plus porto) så jeg skal nok betale porto, bare lige skriv en pb, så jeg har din bruger, så jeg kan kontakte dig til den første
ved ikke lige hvordan man gør men ansøger om dit venskab
jeanne-skat skriver: ved ikke lige hvordan man gør men ansøger om dit venskab
Okaj, du skal bare gå ind pÅ min side og sende mig et brev er den købt brugt eller er der mærkE på? Tænker hvis den var for lille, og du ikke byttede den?
GønskE skriver: Okaj, du skal bare gå ind pÅ min side og sende mig et brev er den købt brugt eller er der mærkE på? Tænker hvis den var for lille, og du ikke byttede den?
han har brugt den en måned . ville bare have den til ham og de havde den ikke i 74 den er købt ny
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128