Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja vi har så lige købt barnevogn, fordi den vi havde i sigte kom på tilbud men synes egenligt det er tidligt nu vi først skal have en baby til sommer, men hvornår købte i eller planlægger i at gøre det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja vi har så lige købt barnevogn, fordi den vi havde i sigte kom på tilbud men synes egenligt det er tidligt nu vi først skal have en baby til sommer, men hvornår købte i eller planlægger i at gøre det?
Når der er 2-3 mdr tilbage af graviditeten begynder vi nok så småt, men ikke førMed mindre at der kommer et perfekt tilbud på et eller andet vi gerne vil have
vi kom også til at købe på tilbud i går.. da den var sat 1400 ned.. men ellers tror jeg min plan var at vi først skulle købe i marts....
eliasogmor skriver: vi kom også til at købe på tilbud i går.. da den var sat 1400 ned.. men ellers tror jeg min plan var at vi først skulle købe i marts....
Ja vi sparede også kr. 1400,- så mon ikke det er den samme.
Anonym skriver: Ja vi sparede også kr. 1400,- så mon ikke det er den samme.
emmaljunga??? med rød stribe???
https://www.baby.dk/debat/152667pi1/juni-2012/ups------.aspx
den her???
eliasogmor skriver: emmaljunga??? med rød stribe???
odder med blå stribe..
Anonym skriver: odder med blå stribe..
ahhhh.....
eliasogmor skriver: ahhhh.....
Havde det ikke blevet en odder var det blevet emmaljunga som din men med blå stribe istedet for rød.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128