Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anika Ingibjörg skriver: jeg vil gerne have den jeg kommer muligvis ned den 4 januar at hente den, er det okay ?
jeg vil gerne have den jeg kommer muligvis ned den 4 januar at hente den, er det okay ?
det er bare helt okay. mangler du regnslag og fluenet også, for så kan du få det med for 100kr?
ellers vil jeg bare sælge det seperat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone Jakobsen skriver: det er bare helt okay. mangler du regnslag og fluenet også, for så kan du få det med for 100kr? ellers vil jeg bare sælge det seperat
jeg har regnslag og fluenet, men ellers mange taak
Anika Ingibjörg skriver: jeg har regnslag og fluenet, men ellers mange taak
helt okay. jeg sender dig lige min adresse i en pb
Er den hentet??
Ma-lu skriver: Er den hentet??
ikke endnu. men der er en der har sagt hun er int.
skal jeg give besked hvis hun springer fra?
Ej det må du meget gerne.
vi har selv købt en odder, men er meget int. i en ekstra, da mine svigerforældre bor i jylland og de leder efter en brugt til os til at ha deroppe, så den ik skal med i vores bette peagoet
Ma-lu skriver: Ej det må du meget gerne. vi har selv købt en odder, men er meget int. i en ekstra, da mine svigerforældre bor i jylland og de leder efter en brugt til os til at ha deroppe, så den ik skal med i vores bette peagoet
det skal jeg nok så. er lidt træt af at have den til at stå når vi ikke bruger den længere. men vil lige give den anden en chance for at hente den.
Lone Jakobsen skriver: det skal jeg nok så. er lidt træt af at have den til at stå når vi ikke bruger den længere. men vil lige give den anden en chance for at hente den.
Det kan jeg sørme godt forstå
Ma-lu skriver: Det kan jeg sørme godt forstå
hej igen. jeg har nu prøvet at kontakte den anden der var int. flere gange uden at få svar. så hvis du stadig er int. så kan vi måske aftale en dag hvor du kan hente den?
jeg skriver lige en privat besked til dig med mit nummer, så kan du bare sende en sms
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128