Så kom min dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Flowers

ENDELIG!! Jeg har fået tid til tidlig scanning på fredag ^^ Jeg glæder mig meget, men er stadig utrolig bange for at glæde mig for meget. Jeg havde SA i sommer, og så derfor et dødt foster/blommesæk til min scanning der

Denne gang, ingen blødning... endnu, men heller ikke rigtigt nogle graviditetssymtomer Jeg er meget nervøs, men glæder mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

LSM

Michellekt skriver:

ENDELIG!! Jeg har fået tid til tidlig scanning på fredag ^^ Jeg glæder mig meget, men er stadig utrolig bange for at glæde mig for meget. Jeg havde SA i sommer, og så derfor et dødt foster/blommesæk til min scanning der

Denne gang, ingen blødning... endnu, men heller ikke rigtigt nogle graviditetssymtomer Jeg er meget nervøs, men glæder mig.

Úh det bliver da spændende
men kan da godt forstå du er lidt nervøs
når du har oplevet en SA

alt er som det skal være

Hvor langt er du henne?

Anmeld

28. december 2011

Michellekt skriver:

Uhh, spændende!! Hvor langt er du henne?

Anmeld

28. december 2011

Flowers

Jeg regner med 7 uger

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Hvor dejligt! Det bliver stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.