Lakridspulver hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

B&J

Flodkilling skriver:

jeg købte mit på nettet. eneste sted jeg fandt det, tror det var på camilla plums hjemmeside

jaa men det kan jeg ikke nå skal bruge det på fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

LykkeB

Jeg ved at nogle matas har det, jeg købte mit i matas for små 2 uger siden :-)

Anmeld

28. december 2011

B&J

LykkeB skriver:

Jeg ved at nogle matas har det, jeg købte mit i matas for små 2 uger siden :-)

ej hvor fantastisk fedt vi har 3 matas her i byen mon ikke der er bare 1 af dem som har det så

Anmeld

28. december 2011

Muffin_girl

B&J skriver:

Hvor kan man købe Lakridspulver til lakridsis nogle der kan hjælpe mig og gerne de mest alm steder har ikke tid til at købe det på nettet

NEtto.. Tror det er urtekram.. 2 for 30,-  

Anmeld

29. december 2011

B&J

AalborgPigen skriver:

NEtto.. Tror det er urtekram.. 2 for 30,-  

Mange tak der skal ledes idag

Anmeld

29. december 2011

incognito

Næste gang du kaster dig ud i lakridsis, så vil jeg anbefale, at du bestiller noget lakridssirup hjem. Kæresten har skam også prøvet med lakridspulver, men det bliver bare ikke specielt godt.

Jeg bestilte i stedet for noget lakridssirup hjem fra denne side, som kæresten fik i adventsgave. Han fik både sweet og salty. Og ifølge hans familie, så blev isen RIGTIG god (Jeg kan ikke lide lakrids )

Anmeld

29. december 2011

B&J

incognito skriver:

Næste gang du kaster dig ud i lakridsis, så vil jeg anbefale, at du bestiller noget lakridssirup hjem. Kæresten har skam også prøvet med lakridspulver, men det bliver bare ikke specielt godt.

Jeg bestilte i stedet for noget lakridssirup hjem fra denne side, som kæresten fik i adventsgave. Han fik både sweet og salty. Og ifølge hans familie, så blev isen RIGTIG god (Jeg kan ikke lide lakrids )

Mange tak søde jeg skal prøve det pulver til nytår så må vi se hvordan det bliver men kan ikke nå at købe det sirup desværre

Anmeld

29. december 2011

incognito

B&J skriver:

Mange tak søde jeg skal prøve det pulver til nytår så må vi se hvordan det bliver men kan ikke nå at købe det sirup desværre

Nej, det var det jeg tænkte. Men pøj pøj med det

Anmeld

30. december 2011

B&J

incognito skriver:

Nej, det var det jeg tænkte. Men pøj pøj med det

Taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.