TS gik bare så fint!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. december 2011

nielsen80

Er netop hjemvendt fra TS, hvor vi har set det fineste lille hjerteblink. Både kæresten og jeg sad og stortudede af glæde på klinikken. Det er endelig gået op for os, at vi nok godt kan starte med at tænke på os som kommende forældre, og ikke et par i barnløshedsbehandling....fuldstændig ubeskrivelig følese.

Ønsker jer alle et fantastisk nytår, tror ikke mit kan blive bedre nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Dinsen

Det er så fantastisk :-) 

Stort tillykke 

Anmeld

28. december 2011

Kay

hvor er det bare skønt Tillykke

Anmeld

28. december 2011

sweet

nielsen80 skriver:

Er netop hjemvendt fra TS, hvor vi har set det fineste lille hjerteblink. Både kæresten og jeg sad og stortudede af glæde på klinikken. Det er endelig gået op for os, at vi nok godt kan starte med at tænke på os som kommende forældre, og ikke et par i barnløshedsbehandling....fuldstændig ubeskrivelig følese.

hvor er det bare godt det endelig er lykkedes for jer

Anmeld

28. december 2011

Putomanen

Ihh, mange gange tillykke med det! Det må være en stor stor oplevelse.

Jeg kan godt forestille mig, hvor svært det må være at tro på, at I skal være forældre. Men DET SKAL I

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

nielsen80 skriver:

Hvor er det fantastisk!

Anmeld

5. januar 2012

Line11

nielsen80 skriver:

Hej søde, jeg ser først dit indlæg nu. 

Hvor er det bare fantastisk for jer - det må være en helt ufattelig oplevelse! Jeg håber det har givet dig mere ro, nu når I har set den 

Stort knus Line, hvor er jeg glad på jeres vegne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.