Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er netop hjemvendt fra TS, hvor vi har set det fineste lille hjerteblink. Både kæresten og jeg sad og stortudede af glæde på klinikken. Det er endelig gået op for os, at vi nok godt kan starte med at tænke på os som kommende forældre, og ikke et par i barnløshedsbehandling....fuldstændig ubeskrivelig følese.
Ønsker jer alle et fantastisk nytår, tror ikke mit kan blive bedre nu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er så fantastisk :-)
Stort tillykke
hvor er det bare skønt Tillykke
nielsen80 skriver: Er netop hjemvendt fra TS, hvor vi har set det fineste lille hjerteblink. Både kæresten og jeg sad og stortudede af glæde på klinikken. Det er endelig gået op for os, at vi nok godt kan starte med at tænke på os som kommende forældre, og ikke et par i barnløshedsbehandling....fuldstændig ubeskrivelig følese. Ønsker jer alle et fantastisk nytår, tror ikke mit kan blive bedre nu.
hvor er det bare godt det endelig er lykkedes for jer
Ihh, mange gange tillykke med det! Det må være en stor stor oplevelse.
Jeg kan godt forestille mig, hvor svært det må være at tro på, at I skal være forældre. Men DET SKAL I
Hvor er det fantastisk!
Hej søde, jeg ser først dit indlæg nu.
Hvor er det bare fantastisk for jer - det må være en helt ufattelig oplevelse! Jeg håber det har givet dig mere ro, nu når I har set den
Stort knus Line, hvor er jeg glad på jeres vegne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128