Hvornår strammede jeres bukser anden gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Fra uge 10 kunne jeg ikke skjule det mere... 

det var heldigvis ret lang tid..

vi vil jo gerne vente med at fortælle det til efter NF, men er lidt bange for at det ikke kan lade sig gøre..

hvis jeg er gravid, er jeg i uge 5 nu, men skal som skrevet til lægen efter nytår fordi jeg tester negativt herhjemme, og mine bukser er allerede begyndt at stramme så meget, at de bliver knappet op når jeg sidder ned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mine bukser strammer ik rigtig endnu. Er i uge 13!, dog er jeg nød til at knappe bukserne op efter aftensmaden, hvis jeg er hjemme. Er jeg på arbejde har jeg lidt løser bukser på. Tror jeg ka skjule det nogle uger endnu. Held og lykke med det. Vh stine

Anmeld

28. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Lige et nysgerrigt spørgsmål til jer der er gravid anden gang eller har været.. Hvornår begyndte jeres bukser at stramme ved nummer 2??

Er selv snart i uge 24 med nr 2 og har ingen problemer med at være i mine alm bukser endnu.

Men har så heller ikke taget noget på endnu, kun maven der er vokser en smule...

Brugte heller ikke vente bukser ved den første og regner heller ikke med at skulle have nogen denne gang.

Anmeld

28. december 2011

Muffinmus

8 uge...så der kom ventebukserne...men gik heller ikke i leggins der, havde jeg gjort det havde jeg jo nok ventet:-)

Anmeld

29. december 2011

patella

Anonym skriver:

Frygter jeg skal overgive mig til dem omkring samme tid..

Hvornår begyndte du så at få symptomer på det?? Jeg har en masse symptomer men en negativ test, præcis som sidst og skal til læge efter nytår.. Men i og med at mine bukser allerede strammer og skal knappes op når jeg sidder ned, da det ellers er ubehageligt er jeg ret sikker på at den er der.. Men frygter at mens kommer hvert øjeblik det skal være..

Det med symptomerne kan jeg ikke rigtig huske... jeg testede positiv da jeg var 4+4 og de eneste symptomer jeg havde dér var øget sult og så var jeg ret træt. Men syns først jeg begyndt at mærke en værken i underlivet lidt senere og kvalmen kom omkring uge 6-7 stykker. 

Håber for dig den er der 

Anmeld

29. december 2011

MariaJ

Anonym skriver:

det var heldigvis ret lang tid..

vi vil jo gerne vente med at fortælle det til efter NF, men er lidt bange for at det ikke kan lade sig gøre..

hvis jeg er gravid, er jeg i uge 5 nu, men skal som skrevet til lægen efter nytår fordi jeg tester negativt herhjemme, og mine bukser er allerede begyndt at stramme så meget, at de bliver knappet op når jeg sidder ned..

Jeg kunne nok skjule det til ca uge 10-11, men gjorde heller ikke noget for at skjule det længere. Man kan jo komme langt med en lidt løsere tøjstil i nogle uger, selvom bukserne skal knappes op. Kjoler, leggings og løse overdele eller selv ventebukser med en løs top over. Hvis du har ventejeans er de jo ikke specielt afslørende, så længe man ikke kan se elastikken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.