Hun er gravid!!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min Søde veninde Kathrine, der har prøvet at blive gravid de sidste 3 år... Er gået over siden onsdag, men har ikke turdet tage en test, fordi hun var på arbejde hele weekenden!!!...

HUN ER FANMER GRAVID!!!!

Jeg sidder her og tuder og ryster over det hele... Jeg er bare SÅ glad så glad!!!!... Det kunne ikke være bedre...

Tænk man kan blive så glad for noget, når det ikke er en selv det går ud over...

Hvor er det vildt!!!!... Det er så vildt så vildt...

Til november, så får hun en dejlig lille baby... Helt fantastisk!!!

Nå, jeg skal ud af døren nu...

Ville bare lige af med det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2009

Susan1978

Stort..
ja det er helt vildt som man kan glæde sig på andres vegne.

Tillykke til veninden.

min svoger og svigeinde har prøvet i 8 år nu og er nu blevet opgivet af alle læger, de har prøvet alt hvad der var fyssik muligt og en graviditet vil bare ikke sætte sig fast.
nu er de igang med at søge op adoption. Min svoger blir 41 her i april og er desværre overvægtig.. så de har godt nok problemer med systemet. Så jeg kan love dig han er i gang med at tabe sig.

jeg synes det er helt hul i hovedet at det er det der gør udslaget for at de komme i betragtning.

men Zafir, skønt for din veninde.

Susan

Anmeld

2. marts 2009

HelleBelle

Så dejligt for din veninde!!!!!!! Tillykker herfra!

Anmeld

2. marts 2009

Tina2

Super fedt, tillykke til din veninde:-)

Vores venner kunne også lige fortælle i fredags at de ventede sig:-) :-) :-) Første barn. Prøvede dog kun i 2 mdr:-)

Super lækkert, det er vist til oktober:-)

Knus

Anmeld

2. marts 2009

Tina72

Hvor dejligt for hende :-)
Ja træls når storken lader vente på sig.

Jeg selv skal til min lille nevøs 1 års fødselsdag i næste weekend, efter utallige ensiminationer (arg stavebøf???) og kunstig befrugtninger, og faktisk 1½ år inden i adoption- blev lille Tristan skam "hjemmelavet" :-)... Og han er sørme en dejlig unge- men hold op hvor har jeg glemt hvor meget krudt der er i en som kravler OVERALT og piller lige så meget :-)

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.