update - "Nytårsmenu - hjælp..."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken menu lyder bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.132 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vi er, bl.a. takket være afstemningen herinde, kommet frem til at ændre lidt på menuen, men vi kan ikke blive enige om hvad der skal ændres og vil derfor lave en ny afstemning herinde...

I må gerne skrive hvad I har svaret og hvorfor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Frk-Lotusblomst

Malle skriver:

Vi er, bl.a. takket være afstemningen herinde, kommet frem til at ændre lidt på menuen, men vi kan ikke blive enige om hvad der skal ændres og vil derfor lave en ny afstemning herinde...

HAr svaret 1. Simpelthen fordi jeg synes det lyder interessant med citronsausen og fordi jeg ikke kan lide citronfromage men aldrig ahr smagt appelsinfromage.

Anmeld

28. december 2011

Har stemt andet, for bryder mig ikke om fromage!!

Hvad med noget mousse istedet for?

Anmeld

28. december 2011

Flødebollen

Har stemt et, da det er en lidt anderledes menu. Hollandaise -sauce er for "let og almindeligt" i min optik. Citronsaucen lyder spændende, og man kan let risikere med citronfromagen, at den bliver bedsk. Kunne forestille mig, at appelsinfromage er lækkert

Anmeld

28. december 2011

Stumpen

Tilmeldt skriver:

Har stemt andet, for bryder mig ikke om fromage!!

Hvad med noget mousse istedet for?

Sådan har jeg det også... men af forretterne, så er det nr. 1..

Anmeld

28. december 2011

Stumpen skriver:

Sådan har jeg det også... men af forretterne, så er det nr. 1..

Ja, det vil jeg også holde på! Det lyder spændende med citron sauce.

Anmeld

28. december 2011

MissTas

Malle skriver:

hovedretten lyder lækker... elsker laks .. men fromage har aldrig været min stærke side.. jeg havde nok valgt de der karamel/nøddeskaller med is og chokoladesovs.. evt frisk frugt til

Anmeld

28. december 2011

Ciss

Malle skriver:

Jeg har stemt på at ændre sovsen og beholde desserten. Jeg synes, det andet bliver lidt for meget citrus.

Anmeld

28. december 2011

Fenja09

Jeg har stemt 1, dog ville jeg ikke selv lave fromage til dessert, men af de to valgmuligheder synes jeg nr 1 lyder bedst

Anmeld

29. december 2011

Zelinasmor

Har stemt 2. Jeg synes citron og appelsin giver lidt samme syrlige effekt (dog er citronen selvfølgelig mere syrlig end appelsinen)

Og mht. hollandaise sovsen, kan man sagtens lave en rigtig god ikke-hverdags sovs, hvis du selv laver den fra bunden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.