Gode råd mod morgenkvalme søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Anonym trådstarter

Puha da!  Havde helt glemt det der med morgenkvalmen.. Da jeg ventede min første havde jeg også kvalme mellem uge 8 og 12, heldigvis uden at kaste op..

Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne endnu men et sted mellem 5 og 7 uger er mit gæt..

Sidste gang hjalp riskiks  lidt kakao og en god gåtur, men ikke denne gang 

Er der nogen gode råd derude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

tithi

Anonym skriver:

Puha da!  Havde helt glemt det der med morgenkvalmen.. Da jeg ventede min første havde jeg også kvalme mellem uge 8 og 12, heldigvis uden at kaste op..

Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne endnu men et sted mellem 5 og 7 uger er mit gæt..

Det er sq træls med det morgenkvalme (jeg lå mere eller mindre i sengen de første 4 måneder).. For mig hjalp det at spise noget inden jeg stod ud af sengen om morgenen, og så at sørge for ikke at blive alt for sulten (min kvalme blev altid værst hvis jeg var sulten). Derudover gik jeg til akupunktur imod graviditetskvalme og det hjalp også en hel del.

god bedring

Anmeld

28. december 2011

Moms

Tillykke!

hav mad på natbordet, spis hyppigt, banan, kiks, knækbrød, noget der er nemt at have liggende el have med - müslibar

held og lykke

Moms

Anmeld

28. december 2011

Pernille84

Åhhh kan så meget godt følge dig, lider selv af kvalme hele tiden, og intet hjælper og er trodsalt i uge 13+2 nu

Anmeld

28. december 2011

LilleLene

Akupunktur er det eneste der har hjulpet på mig

Anmeld

28. december 2011

Kay

min dejlige kæreste laver morgenmad på sængen til mig hver dag... det hjælper mig meget... han laver også andet mad til mig... for kan ikke engang tænke på rå madvare uden at kaste op...  han er bare dejlig....

for mig hjælper ristet brød og frugt og rigligt væske... så har jeg fået akupunktur og nogle "selvbehandlins" zoner jeg kan trykke på når det er rigtig slemt...

her køre det meget fra dag til dag hvordan det går... rigtig irriterende...

Anmeld

28. december 2011

Anonym skriver:

Jeg har kun hørt godt om akupunktur!!

Anmeld

28. december 2011

MissTas

LilleLene skriver:

Akupunktur er det eneste der har hjulpet på mig

samme her

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle svarene  Det lyder til at jeg skal prøve noget akupunktur hvis det fortsætter sådan her  Det er virkelig slemt i dag! og hvem sagde det skulle hedde MORGENkvalme når det er heldagskvalme? 

Øv Øv, men i sidste ende kommer der jo en dejlig bebs ud af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.