En ny klub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Caroline86

Hej alle

Jeg har valgt at oprette en ny klub for enlige mødre! Klubben er tænkt til meget det samme som kategorien her! Men med den fordel at andre ikke kan læse med! Altså et sted man kan skrive ting uden at frygte at frygte at der sidder ikke medlemmer og læser med bag skærmen

Knus Caroline 

Og så lige et link til den også

https://www.baby.dk/Klubber/de-enlige-moedres-klub_45.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

dorthemus

Den vil jeg da godt være medlem af

Anmeld

28. december 2011

twinboys

Synes det er en god idé ... held og lykke med jeres klub, håber dog aldrig jeg skal være medlem af den...

Varme tanker til jer der er i den klub

Majbritt

Anmeld

28. december 2011

wamse

God ide, hvis jeg var plusmedlem,så ville jeg klart gøre brug af den

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Caroline86 skriver:

Hej alle

Jeg har valgt at oprette en ny klub for enlige mødre! Klubben er tænkt til meget det samme som kategorien her! Men med den fordel at andre ikke kan læse med! Altså et sted man kan skrive ting uden at frygte at frygte at der sidder ikke medlemmer og læser med bag skærmen

Knus Caroline 

God idé søde. Nu opretter jeg mig også som plusmedlem igen! Sidst blev mit medlemsskab ikke fornyet, da jeg skiftede bank og dermed kontonummer, og så har jeg akdrig fået oprettet mig igen

Går det søde?

Anmeld

28. december 2011

Caroline86

Baagøe skriver:

God idé søde. Nu opretter jeg mig også som plusmedlem igen! Sidst blev mit medlemsskab ikke fornyet, da jeg skiftede bank og dermed kontonummer, og så har jeg akdrig fået oprettet mig igen

Går det søde?

det går rigtigt fint, synes jeg er overrasket over hvor voksen jeg er

i dag har Daniel samvær for første gang og er så her med hende, sammen med mig.. i morgen skal de være alene hele dagen!

I aften er det så meningen at vi skal få styr på en masse praktiske ting og i øvrigt snakke samværsordning, så der bliver Laura hentet af mormor og skal være hjemme hos mormor og morfar sammen med dem, hunden og moster

Vi har lige samlet hende nye bogreol på værelset og jeg har ryddet op i alle hendes sager og hængt billeder op - så nu starter vi på en frisk mig og mit guld på vej mod lykken

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Caroline86 skriver:

det går rigtigt fint, synes jeg er overrasket over hvor voksen jeg er

i dag har Daniel samvær for første gang og er så her med hende, sammen med mig.. i morgen skal de være alene hele dagen!

I aften er det så meningen at vi skal få styr på en masse praktiske ting og i øvrigt snakke samværsordning, så der bliver Laura hentet af mormor og skal være hjemme hos mormor og morfar sammen med dem, hunden og moster

Vi har lige samlet hende nye bogreol på værelset og jeg har ryddet op i alle hendes sager og hængt billeder op - så nu starter vi på en frisk mig og mit guld på vej mod lykken

Hvor er det dejligt at høre. Du skal jo nok forvente en reaktion, men det kan være der er længe til den indtræffer. Det skete nemlig for mig

Anmeld

28. december 2011

Caroline86

Baagøe skriver:

Hvor er det dejligt at høre. Du skal jo nok forvente en reaktion, men det kan være der er længe til den indtræffer. Det skete nemlig for mig

ja der kommer lidt engang imellem, men jeg tager det som det kommer og sørger for at tale med nogen der jeg rammer en mur!

Anmeld

28. december 2011

smokin

Du får lige en opper af mig og jeg kunne da godt tænke mig at være medlem af en hemlig klub! Dog ikke denne.... 

Anmeld

28. december 2011

Caroline86

Zette skriver:

Du får lige en opper af mig og jeg kunne da godt tænke mig at være medlem af en hemlig klub! Dog ikke denne.... 

Så laver vi en anden hemmelig klub du kan være med i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.