Hej.
Nu er jeg ene kvinde i familien, bland mand og 3 drenge, så jeg nyder mine feminime ting og tiden, jeg tager til det 
Jeg har fødselsdag i dec og her har jeg fået Biotherm dagcreme, natcreme og serum. Alt uden parabener (sætter lige billeder ind) Synes selv det er vild luksus til rimelig penge. Vil rigtig gerne gå over til Biotherm i mine plejeprodukter, men det må lige komme løbende pga prisen.
Så i bodylotion bruger jeg pt Derma
Alt mit make up er efterhånden fra Nilens Jord og der fik jeg også noget i fødselsdagsgave og julegave. Også uden parfume og parabener.
Shampoo bruger vi alle 5 bare den 1 liters fra Matas. Balsam er fra Neutral og min hårkur er fra Matas med kreatin i. Rigtig god til billige penge.
Til mine fødder bruger jeg fodbadeolie fra matas og jeg smører dem ind til natten i alm håndcreme
Men det virker
Håndcreme bruger jeg en fra Rema 1000 til 25,- Den er fra Organic Cirkel også uden parfume, parabener osv...
Men har fået at vide i Matas at Biotherm går efter at alle deres produkter bliver paraben free og det er jeg yderst positiv overfor.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld