Anbefal plejeprodukter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. december 2011

kirsti

Jeg synes jeg trænger til noget mig tid hvor jeg forkæler mig selv og eftersom jeg har fødselsdag i februar er det jo oplagt at ønske mig en masse produkter til selvforkælelse! 

Det er 100 år siden jeg har brugt penge på sådan noget stads så tag lige og inspirer mig til en ønskesedlen! Gerne produkter til pleje af hænder, fødder, hår ansigt osv og også gerne til en fornuftig pris 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

skatja

HejsaJamen jeg bruger selv en del forskellige produkter , til ansigtet kan jeg klart anbefale clinique eller biotherm.Til håret bruger jeg kerasstase, tigi's serie bed head eller matrix..Fødder synes jeg at Matas har en rigtig god plejeserie..Og til resten af kroppen bruger jeg body scrub og lotion fra the body shop og til hænderne og læberne decubal fra apoteket Håber det kan hjælpe lidt !!!En rigtig god ting er serum eller de såkaldte silkedråber til håret, jeg kan slet ikke leve uden!! Husk også at hvis du føntørre eller flader dit hår at bruge en beskyttelses spray/ creme det er meget vigtigt !!Rigtig god fornøjelse og tillykke til februar Knus

Anmeld

29. december 2011

Kloster

Hej.

Nu er jeg ene kvinde i familien, bland mand og 3 drenge, så jeg nyder mine feminime ting og tiden, jeg tager til det

Jeg har fødselsdag i dec og her har jeg fået Biotherm dagcreme, natcreme og serum. Alt uden parabener (sætter lige billeder ind) Synes selv det er vild luksus til rimelig penge. Vil rigtig gerne gå over til Biotherm i mine plejeprodukter, men det må lige komme løbende pga prisen.

Så i bodylotion bruger jeg pt Derma  

Alt mit make up er efterhånden fra Nilens Jord og der fik jeg også noget i fødselsdagsgave og julegave. Også uden parfume og parabener.

Shampoo bruger vi alle 5 bare den 1 liters fra Matas. Balsam er fra Neutral og min hårkur er fra Matas med kreatin i. Rigtig god til billige penge.

Til mine fødder bruger jeg fodbadeolie fra matas og jeg smører dem ind til natten i alm håndcreme  Men det virker  

Håndcreme bruger jeg en fra Rema 1000 til 25,- Den er fra Organic Cirkel også uden parfume, parabener osv...

Men har fået at vide i Matas at Biotherm går efter at alle deres produkter bliver paraben free og det er jeg yderst positiv overfor.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2011

K&S

kirsti skriver:

Jeg synes jeg trænger til noget mig tid hvor jeg forkæler mig selv og eftersom jeg har fødselsdag i februar er det jo oplagt at ønske mig en masse produkter til selvforkælelse! 

Det er 100 år siden jeg har brugt penge på sådan noget stads så tag lige og inspirer mig til en ønskesedlen! Gerne produkter til pleje af hænder, fødder, hår ansigt osv og også gerne til en fornuftig pris 

Jeg sværger til Dermalogica hudpleje og makeup fra Jane Iredale

Jeg køber mine produkter hos Hudplejecenteret i Greve, men det kan også bestilles online:

http://www.dermalogica.dk/default.aspx?id=191&oreftag=43900560

http://www.janeiredale.dk/Default.aspx?ID=795&oreftag=43900560

Anmeld

29. december 2011

kirsti

Kloster skriver:

Hej.

Nu er jeg ene kvinde i familien, bland mand og 3 drenge, så jeg nyder mine feminime ting og tiden, jeg tager til det

Jeg har fødselsdag i dec og her har jeg fået Biotherm dagcreme, natcreme og serum. Alt uden parabener (sætter lige billeder ind) Synes selv det er vild luksus til rimelig penge. Vil rigtig gerne gå over til Biotherm i mine plejeprodukter, men det må lige komme løbende pga prisen.

Så i bodylotion bruger jeg pt Derma  

Alt mit make up er efterhånden fra Nilens Jord og der fik jeg også noget i fødselsdagsgave og julegave. Også uden parfume og parabener.

Shampoo bruger vi alle 5 bare den 1 liters fra Matas. Balsam er fra Neutral og min hårkur er fra Matas med kreatin i. Rigtig god til billige penge.

Til mine fødder bruger jeg fodbadeolie fra matas og jeg smører dem ind til natten i alm håndcreme  Men det virker  

Håndcreme bruger jeg en fra Rema 1000 til 25,- Den er fra Organic Cirkel også uden parfume, parabener osv...

Men har fået at vide i Matas at Biotherm går efter at alle deres produkter bliver paraben free og det er jeg yderst positiv overfor.

Mange tak for svar piger (: 

Bruger nogen af jer ansigtsmasker og peeling i kan anbefale 

Anmeld

29. december 2011

MissTas

kirsti skriver:

til ansigtet er jeg vild med Clinique eller ole henriksen

til håret er jeg facineret af den nye serie fra matas.. deres nye naturprodukt serie.. (Grønne flasker)

Anmeld

29. december 2011

Kloster

kirsti skriver:

Mange tak for svar piger (: 

Bruger nogen af jer ansigtsmasker og peeling i kan anbefale 

Nej det bruger jeg ikke. Jeg bruger rensemælk og skin tonic fra Matas hver aften. Vil gerne have det fra Biotherm, men pga prisen må det lige komme løbende

Anmeld

29. december 2011

Kloster

MissTas skriver:

til ansigtet er jeg vild med Clinique eller ole henriksen

til håret er jeg facineret af den nye serie fra matas.. deres nye naturprodukt serie.. (Grønne flasker)

Undskyld jeg lige springer ind....

Den nye serie fra Matas Natur - er den god? Er nok mest "kritisk" overfor balsam og hårkur... Bliver håret blødt?

Bruger Neutral balsam nu og er ikke synderlig imponeret...

Anmeld

29. december 2011

MissTas

Kloster skriver:

Undskyld jeg lige springer ind....

Den nye serie fra Matas Natur - er den god? Er nok mest "kritisk" overfor balsam og hårkur... Bliver håret blødt?

Bruger Neutral balsam nu og er ikke synderlig imponeret...

altså jeg bruger shampoen og balsam... og mit hår er super nemt at rede igennem, holder sig rent i 3 dage og gør mit hår rigtig blødt.. så jeg er godt tilfreds med den serie..

Anmeld

29. december 2011

Kloster

MissTas skriver:

altså jeg bruger shampoen og balsam... og mit hår er super nemt at rede igennem, holder sig rent i 3 dage og gør mit hår rigtig blødt.. så jeg er godt tilfreds med den serie..

Ej det må jeg prøve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.