gravid igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. december 2011

nadjapigen

Hej alle sammen.
Jeg har skrevet her før om sommeren og havde et spørgsmål om jeg kunne være gravid. Og den var positiv, men mistede desværre i uge 11+2. Og har så et spørgsmål igen for har det på samme måde som første gang, lidt kvalme og hovedpersonerne har krampe i mave og mine ankler er hævet og jeg er hård på mave, en skal første have min mens om en uge er det for tidligt?? Og mit tandkød bløder også lidt når jeg børste tænder. Så håber at i måske kunne højborg lidt.
Mvh. Nadjapigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

nadjapigen

nadjapigen skriver:

Hej alle sammen.
Jeg har skrevet her før om sommeren og havde et spørgsmål om jeg kunne være gravid. Og den var positiv, men mistede desværre i uge 11+2. Og har så et spørgsmål igen for har det på samme måde som første gang, lidt kvalme og hovedpersonerne har krampe i mave og mine ankler er hævet og jeg er hård på mave, en skal første have min mens om en uge er det for tidligt?? Og mit tandkød bløder også lidt når jeg børste tænder. Så håber at i måske kunne højborg lidt.
Mvh. Nadjapigen

Undskyld der skal stå hovedetpine

Anmeld

28. december 2011

nadjapigen

var lidt for hurtig på tasterne.
Jeg håber da i kan hjælpe lidt med et par svar om det kan være jeg er gravis igen.

Anmeld

28. december 2011

L83

nadjapigen skriver:

Hej alle sammen.
Mvh. Nadjapigen

Er ked af og høre om dit tab kender følesen . Jeg synes at du skulle tage en test, krydser fingere for en postiv test

Anmeld

28. december 2011

nadjapigen

Ja det havde mig og kæresten tænkt på at gør og tak

Anmeld

28. december 2011

twinboys

ked af at du mistede sidst... men snup en test nytårsaften og vupti jeg tror og håber den er positiv

Anmeld

28. december 2011

nadjapigen

Det gør ikke noget mig og kæresten tager det roligt og vi håber da også den bliver positiv og tak

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Krydser fingre for, at den er der

Anmeld

28. december 2011

nadjapigen

Det gør vi også mange tak

Anmeld

29. december 2011

nadjapigen

Så blev det ikke til noget denne her gang, men vil ikke give op da jeg sådan gerne vil være gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.