Hælp mig kan ikk vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Anonym trådstarter

En fransk bulldog eller en yorkshire terrier ???? For og imod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

En fransk bulldog eller en yorkshire terrier ???? For og imod

Det kommer an på hvor seriøs du er hvis du er ude i at købe kvalitets hund og bruge 8-12000 så bulldog vil du slippe billigt så york fordi de er ikke lige såSkamavlet som mange buller er når de er billige i pris også kommer det an på hvad du vil med den??

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Det kommer an på hvor seriøs du er hvis du er ude i at købe kvalitets hund og bruge 8-12000 så bulldog vil du slippe billigt så york fordi de er ikke lige såSkamavlet som mange buller er når de er billige i pris også kommer det an på hvad du vil med den??

Er de billige af dem da det der er nogen til 5000 -6000 nemlig. Det er udelukket som kæle dyr og lege kammerat til min anden hund

Anmeld

28. december 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Er de billige af dem da det der er nogen til 5000 -6000 nemlig. Det er udelukket som kæle dyr og lege kammerat til min anden hund

Yeaps det er de billige og det kræverSom regel ekstra meget forarbejde da rigtig mange af dem er så flade at de ikke kan trække vejret korrekt og derfor ender med alverdens følge sygdomme.. Mops buller både engelsk og fransk er ekstrem skamavlet og nogle kan ikke få fuld forsikring grundet deres mange problemer :/ jeg har mange kunder med de racer men kun 2-3 hunde der er fri af problemer.. Er super øv racen er blevet avlet så skævt men det ser man med mange racer ogaå Golden retriwer - de fleste er hvide nu til dags og ikke Golden det medfører også problemer.. Så selvom den har sundhedsbog så undersøg så langt tilbage som muligt før duKøber så sikre du dig bedst

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Yeaps det er de billige og det kræverSom regel ekstra meget forarbejde da rigtig mange af dem er så flade at de ikke kan trække vejret korrekt og derfor ender med alverdens følge sygdomme.. Mops buller både engelsk og fransk er ekstrem skamavlet og nogle kan ikke få fuld forsikring grundet deres mange problemer :/ jeg har mange kunder med de racer men kun 2-3 hunde der er fri af problemer.. Er super øv racen er blevet avlet så skævt men det ser man med mange racer ogaå Golden retriwer - de fleste er hvide nu til dags og ikke Golden det medfører også problemer.. Så selvom den har sundhedsbog så undersøg så langt tilbage som muligt før duKøber så sikre du dig bedst

Hvor er de forfærdeligt er man så ikk sikret hvis der er stamtavle på dem ? Ved du om plesen på Yorken kræver meget pleje ? Altså tænker på om man skal påregne en masse penge til hunde frisør osv . Forresten tak for tippet med den franske

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.