Ventetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Broberg

Hvor køber I jeres ventetøj, her tænker jeg især på jeans. 

Jeg kan simpelthen ikke holde ud at have min alm jeans på uden jeg er ved at kaste op, hvis de altså kan lukkes. Har heller ikke lyst til at rende rundt i gamacher eller hvad de hedder.  Mine arbejdsbukser er endnu værre, for de går op til navlen, ja man skulle tro, dem som køber tøj ind ved kommunerne, må være tilbage fra stenalderen  

Synes tøjet fra mamalicious er lidt små kedeligt og passer ikke til min hverdag og stil. Esprite jeans er for dyre  Der skal være justering i siden med elastik som ved børnetøjet. HJÆLP !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

sarahjylland

Jeg købte mine i Bilka sidst. Dem har jeg endnu. Også har min svigermor syet noget af mit gamle tøj om til det. Bla ridebukserne for det kan man ikke få men ellers køber jeg det i H&M for det er ikke så dyrt og vil ikke bruge en formue på tøj jeg kun bruger i 9 mdr

Anmeld

28. december 2011

MissBee

Broberg skriver:

Hvor køber I jeres ventetøj, her tænker jeg især på jeans. 

Jeg kan simpelthen ikke holde ud at have min alm jeans på uden jeg er ved at kaste op, hvis de altså kan lukkes. Har heller ikke lyst til at rende rundt i gamacher eller hvad de hedder.  Mine arbejdsbukser er endnu værre, for de går op til navlen, ja man skulle tro, dem som køber tøj ind ved kommunerne, må være tilbage fra stenalderen  

Synes tøjet fra mamalicious er lidt små kedeligt og passer ikke til min hverdag og stil. Esprite jeans er for dyre  Der skal være justering i siden med elastik som ved børnetøjet. HJÆLP !

Jeg har købt i hogm og skal til topshop i London i januar..  

Jeg orkede heller ikke min leggins mere så det var skønt endelig at få nogle gode bukser!  

Jeg ved heller ikke hvorfor så meget tøj til gravide er kedeligt og slet ikke følger den normale mode?!?  Det tog mig 4 hogm butikker før jeg fandt et par skinny jeans til mama!! 

Anmeld

11. januar 2012

Broberg

I første graviditet ledte jeg også efter ridebukser og måtte melde forgæves. Jeg var dog også nød til at stoppe i uge 22 da jeg fik bækkenløsning. Kunne godt få bukserne på, men kunne ikke lukke dem

Havde slet ikke tænkt over at bilka har tøj til gravide, måske jeg skulle køre ind forbi og kigge en dag.

Anmeld

11. januar 2012

Broberg

Synes ikke jeg kan finde andet end skinny jeans og sådan nogle har jeg slet ikke ben til. Synes de sidder frygtelig grimt på mig, selvom jeg bestemt ikke er overvægtig eller noget   Enten er det de helt tætsiddende eller også er det dem med lige ben...og vil altså helst have med bootcut og vidde. Så det er virkelig svært at finde bukser synes jeg

Anmeld

11. januar 2012

MissBee

Broberg skriver:

Synes ikke jeg kan finde andet end skinny jeans og sådan nogle har jeg slet ikke ben til. Synes de sidder frygtelig grimt på mig, selvom jeg bestemt ikke er overvægtig eller noget   Enten er det de helt tætsiddende eller også er det dem med lige ben...og vil altså helst have med bootcut og vidde. Så det er virkelig svært at finde bukser synes jeg

Har du kigget på h&m online?  De har hele deres udvalg samlet og der er lige ben plus bootcut! Og mange af de andre mama sider har massere af bootcut jeans på deres sider... 

Jeg er selv til skinnyjeans og jeg synes den anden type jeans dominere markedet 

Anmeld

11. januar 2012

Broberg

Synes HogM hjemmeside er virkelig dårlig efter de har opdateret designet på den. Syv par har de på hjemmesiden, 2 par med bootcut er med smal pasform og så kan mine rideben ikke være i dem så de sidder pænt. 

Anmeld

11. januar 2012

sarahjylland

Altså min svigermor har jeg fået til at lave bukser til mig. Alm bukser som blir lavet til dem. Det samme med ridebukser. Dem jeg har nu er godt nok hvide men sådan er det.

Anmeld

14. januar 2012

Broberg

Hvor må det være dejligt, at have en som kan trylle ved symaskinen og vil bruge tid på det

Anmeld

14. januar 2012

sarahjylland

Broberg skriver:

Hvor må det være dejligt, at have en som kan trylle ved symaskinen og vil bruge tid på det

Tryllerier ved jeg ikke om det er men det er i hvert fald praktisk og ganske herligt for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.