Søger veninder i Ballerup ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.168 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Sagen er den at min søn , kæreste og jeg samt vores lille blobber i maven flytter til Ballerup her den 1/2 retter den 15/1 oG derfor ville det være dejligt at møde nogle nye veninder gerne med børn eller termin i maj som jeg selv har

Veninder uden børn er ogs i orden  

Knus Marlene .. Håber at hører fra nogen undskyld rodet da jeg skriver fra mobilen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

skatja

HejsaJeg bor i Værløse 10 min fra Ballerup , hvis det var noget. Har en søn på 2 år og går ledig så har rimelig meget " fritid" .. Jeg mangler også en rigtig god veninde, mine veninder har ikke selv børn og fester ok meget så det er lidt svært at holde kontakten vedlige.. Jeg er forresten 22 Giv endelig lyd fra dig hvis du syns jeg virker interessant "nok" hehe

Anmeld

28. december 2011

skatja skriver:

HejsaJeg bor i Værløse 10 min fra Ballerup , hvis det var noget. Har en søn på 2 år og går ledig så har rimelig meget " fritid" .. Jeg mangler også en rigtig god veninde, mine veninder har ikke selv børn og fester ok meget så det er lidt svært at holde kontakten vedlige.. Jeg er forresten 22 Giv endelig lyd fra dig hvis du syns jeg virker interessant "nok" hehe

Hej ja det passer fint , jeg er ikk så kendt i Ballerup endnu og min søn han bliver 3 år her den 23 maj  

Anmeld

28. december 2011

skatja

Det lyder super godt. Jeg er ikke så meget herinde men du kan evt ansøge mig på facebook hedder Katja woer Hansen så kan vi skrives ved..

Anmeld

28. december 2011

MorTilEn2013Dreng

Jeg bor i Ballerup men har ingen børn men er frisk

Anmeld

28. december 2011

Malou&Anders skriver:

Jeg bor i Ballerup men har ingen børn men er frisk

Du éR ogs velkommen hvor i Ballerup ? 

Anmeld

28. december 2011

skatja skriver:

Det lyder super godt. Jeg er ikke så meget herinde men du kan evt ansøge mig på facebook hedder Katja woer Hansen så kan vi skrives ved..

Bare iorden det vil jeg gøre senere  

Anmeld

28. december 2011

MorTilEn2013Dreng

MarleneOlsen skriver:

Du éR ogs velkommen hvor i Ballerup ? 

Bor i noget der hedder hedegården hvor i Ballerup skal i bo??

Anmeld

28. december 2011

Malou&Anders skriver:

Bor i noget der hedder hedegården hvor i Ballerup skal i bo??

DeT må være tæt på hedegårdscenteret ik ? For der bor min sviger mor vi skal boBaltorpvej  

Anmeld

28. december 2011

MorTilEn2013Dreng

MarleneOlsen skriver:

DeT må være tæt på hedegårdscenteret ik ? For der bor min sviger mor vi skal boBaltorpvej  

Jo det er det nemlig der hvor der sker mest ballade. Det jo ikke så langt væk fra hedegården jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.