Bækkenløsning i uge 14? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. december 2011

AnnaK89

Kan man det?

Egentlig har jeg døjet rigtig meget siden uge 8-9 stykker, men det er bare blevet værre og værre
Det gør hammer ondt - det sidder rundt om hofterne, i lænden, det går ned over balderne og ned i lårene

Kan mærke det når jeg går og når jeg ligger på ryggen, så sætter mine hofter/lænd/bækken sig på en måde i klemme og manden er nød til at vende mig om på siden før jeg kan komme op (jeg kan ikke selv vende mig af bare smerte) og det er med stor smerte når jeg skal vendes af manden også - det er bare ikke sjovt

Er der nogen som har nogle gode råd?
Jeg skal til fysioterapeut/kiropraktor den 4. Jan. Og der er bare så længe til når det er så galt som det er. Så nogle gode råd ville være så dejligt, mens jeg prøver at tackle den lange ventetid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

AnnaK89

Op!

Anmeld

27. december 2011

JJH

Ja det er desværre muligt. jeg fik det selv i uge 9. ved mig hjælper et specielt bælte til gravide med bækkenløsning købt i en butik for hjælpemidler. der ud over kan satin sengetøj anbefales, det gør det nemmere at vende rundt i sengen.

Anmeld

27. december 2011

AnnaK89

JJH skriver:

Ja det er desværre muligt. jeg fik det selv i uge 9. ved mig hjælper et specielt bælte til gravide med bækkenløsning købt i en butik for hjælpemidler. der ud over kan satin sengetøj anbefales, det gør det nemmere at vende rundt i sengen.

Det snakkede ham fysioterapeuten også om at jeg kunne få, altså sådan et bælte - men det var vist sådan et han havde på klinikken.

Ja - det kunne være man skulle prøve sådan et satinlagen, så smutter man nok også nemmere ud af sengen

Det er bare så trælst og så gør så skrækkelig ondt

Anmeld

27. december 2011

JJH

AnnaKJ skriver:

Det snakkede ham fysioterapeuten også om at jeg kunne få, altså sådan et bælte - men det var vist sådan et han havde på klinikken.

Ja - det kunne være man skulle prøve sådan et satinlagen, så smutter man nok også nemmere ud af sengen

Det er bare så trælst og så gør så skrækkelig ondt

Ja jeg lånte også et hos fys til at starte med, men det var kun til låns for at se om det virkede, så nu har jeg købt mit eget, de penge er givet godt ud.

Anmeld

27. december 2011

AnnaK89

JJH skriver:

Ja jeg lånte også et hos fys til at starte med, men det var kun til låns for at se om det virkede, så nu har jeg købt mit eget, de penge er givet godt ud.

Dejligt det virkede på dig det håber jeg også det gør her

Kan du huske hvad du gav for dit?

Anmeld

28. december 2011

Kay

AnnaKJ skriver:

jeg er hybermobil i mit bækken og det er allerede begynt at drille her i uge 7+5 (er nu 8+2) og bruger et bælte købt i en hjælpemiddelforretning i lyngby... mener jeg gav 300 kr. for det... man kan også få det dyrer.... men det jeg købte spændes foran under maven, og så er der nogle elastikker med velkro ude i siden til at spænde ekstre... sys det hjælper rigtig meget

bare lov mig at du køber et ordentlig et... det er ikke alle der er lige gode

Anmeld

28. december 2011

JJH

AnnaKJ skriver:

Ja desværre... 599,- kr trak bare kortet og håbede det ville være det værd, og det er det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.