maven 22+0 og shiiit vægten stiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Muffinmus

Var sgu så stolt for bare 6 uger siden, men de sidste 6 uger er der så lige røget 4 kg på in no time...oven i det jeg havde taget på jo:-)

Så nu her i uge 23 er den vist på næsten + 6 kg

Så ender da vist oppe i retning af +18 den her gang også..æv æv, men KAN bare ikke holde mig fra den lækre and, sovs og marcipan og chokoladerne der omringer mig hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Pige2009

Husk at det kommer i ryk, så man ved aldrig Jeg tog stort set hele min graviditetsvægt på i løbet af bare 6 uger

Anmeld

27. december 2011

Toshiba

Baagøe skriver:

Husk at det kommer i ryk, så man ved aldrig Jeg tog stort set hele min graviditetsvægt på i løbet af bare 6 uger

samme her 3 kg lige i starten - og  resten af tiden kun + 1 kg

Anmeld

27. december 2011

Muffinmus

ville sikkert føle mig trøstet hvis ikke det var fordi jeg ved de fleste kg ALTID ryger på mellem uge 20-40 med mig

25 med nr 1

17 med nr 2:-)

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Toshiba skriver:

samme her 3 kg lige i starten - og  resten af tiden kun + 1 kg

Slet ikke dumt

Anmeld

28. december 2011

babymus77

Pyt du kan tåle det:-)) flott mavse;-))

Anmeld

29. december 2011

Muffinmus

Tak:-)

Nu er det også bare det at min mand er 180 høj med slank, så allerede nu vejer jeg 2 kg mere end ham og føler mig totalt flodheste agtig

Ved godt han kunne trænge til at tage på, men når man vejer mere end sin mand er det altså lidt surt at se vægten stige endnu mere for hver uge. Plejer at ligge 4 kg under ham jo:-)

Anmeld

29. december 2011

Koen.

Flot mavse

Anmeld

29. december 2011

MissMammy

Hej,

griner, jeg tog 27 kg på selvom jeg var syg igennem hele min graviditet..... men det røg af helt af sig selv det første 6 måneder efter jeg havde født.

Hvis der er en gang i livet at en kvinde ikke behøver tænke på vægt og hvor meget chocolade vi må spise, så er det vel mens vi er ved at skabe et liv...

Nyd det

Anmeld

29. december 2011

Muffinmus

Jep jep, har lige fejret min vægttigning med 2 skildpadder...mums..... og en grapefrugt for lige at lette samvittigheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.