3D/4D scanning uden køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. december 2011

JJH

Hej Tøser.

Vi vil rigtig gerne have en 3D scanning, men vi ønsker ikke at vide kønnet. er der nogen her der har prøvet dette eller ved om det er muligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Pige2009

JJH skriver:

Hej Tøser.

Vi vil rigtig gerne have en 3D scanning, men vi ønsker ikke at vide kønnet. er der nogen her der har prøvet dette eller ved om det er muligt?

Det kan man sagtens!  Jeg besluttede faktisk først i slutningen af scanningen, at jeg ville vide kønnet og ind til da, gik han behændigt udenom

Anmeld

27. december 2011

Rosengreen

Vi fik en 3D scanning da vi ventede vores datter. Vi sagde bare til scanningsjordemoderen at vi ikke ville kende kønnet. Hun sagde at når vi ikke ville vide det, så ville hun heller ikke. Selvfølgelig kunne hun ikke love at barnet ikke lige pludselig ville vende sig.

Vi har den mest fantastiske video på 45 minutter uden at man på noget tidspunkt ser mellem benene 

Nu er det sjovt at se tilbage på. Man kan virkelig se hendes træk allerede dengang i uge 28 

Anmeld

19. januar 2012

friis1988

Jeg og min forlovede vil heller ikke vide kønnet. Og vi har også fået levet en 3D 4D scanning. Men venter dog med at se filmen til den lille er født, da hun viser kønnet på den. Vi lukkede bare øjnene imens hun lige kiggede dernede, da min mor og svigermor var med og de ville gerne vide det, så det fik de lov til.

Men vi har så 90 super gode billeder at kigge på + 2 små korte film med bevægelse, som hun lavede til o, nu vi ikke kunne se den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.