Dumme sukkertrang gååå væææk :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Dianaaa

amen altså... jeg kan fint starte en slankekur, men for dælen ? hvordan skal jeg kunne holde det med den voldsomme sukkertrang ! jeg kan simpelthen ikke holde nallerne fra de søde sager nogengange, selv når der intet er i huset går jeg gerne ned for at hente noget haha , flot diana... virkelig flot har prøvet at have tyggegummi på mig, gulerødder og jeg ved ikke hvad. jeg ejer absolut ikke det mindste selvkontrol , hvis jeg skal smide de 12 kg i det nye år, så skal jeg sgu snart til at spænde hjelmen da, 

hvad gør jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

An&Jo

Dianaaa skriver:

amen altså... jeg kan fint starte en slankekur, men for dælen ? hvordan skal jeg kunne holde det med den voldsomme sukkertrang ! jeg kan simpelthen ikke holde nallerne fra de søde sager nogengange, selv når der intet er i huset går jeg gerne ned for at hente noget haha , flot diana... virkelig flot har prøvet at have tyggegummi på mig, gulerødder og jeg ved ikke hvad. jeg ejer absolut ikke det mindste selvkontrol , hvis jeg skal smide de 12 kg i det nye år, så skal jeg sgu snart til at spænde hjelmen da, 

hvad gør jeg!

du tillader dig selv at synde engang imellem, for ellers bliver det simpelthen for surt, og så skærer du bare rigtig meget ned på mængden af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.