Taberlisten! Uge 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2011

Muhmi

For dælan, det havde jeg da helt glemt...

Jeg kan ikke veje mig fordi ddv holder julelukket... Men jeg vjede mig juleaften før vi spiste og der vejede jeg 116,5 kg

Så min startvægt: 118,2

Vægt nu: 116,5

Så næsten 2 kiloer

Du kan oprette dig anonymt, men vælg at skrive som f.eks. "Ano89" osv. HVIS du vil lægge billede ind og stadig gerne vil være anonym, så kan du lade være med at have dit ansigt med på billedet.. Vi kan ikke kende den ene krop fra den anden Og det giver mere motivation hvis du lægger dit billede ind! Alle er selvfølgelig velkomne og i skriver bare hvad i vejer nu og hvad i gerne VIL veje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Hailiesmom11

Jamen jeg er da bare med

min vægt siger 84,6 så +0,2 kg siden sidste uge, men det jo jul...

Mine mål er de samme så det jo fint

Anmeld

27. december 2011

bobbles

Muhmi skriver:

For dælan, det havde jeg da helt glemt...

Jeg kan ikke veje mig fordi ddv holder julelukket... Men jeg vjede mig juleaften før vi spiste og der vejede jeg 116,5 kg

Så min startvægt: 118,2

Vægt nu: 116,5

Så næsten 2 kiloer

Du kan oprette dig anonymt, men vælg at skrive som f.eks. "Ano89" osv. HVIS du vil lægge billede ind og stadig gerne vil være anonym, så kan du lade være med at have dit ansigt med på billedet.. Vi kan ikke kende den ene krop fra den anden Og det giver mere motivation hvis du lægger dit billede ind! Alle er selvfølgelig velkomne og i skriver bare hvad i vejer nu og hvad i gerne VIL veje

vægt den 19/12- 82,3 kg.

vægt den 27/12- 81,9

så et vægt tab på 400g. men nu har det os været jul så har det været svært at holde kuren 100 procent  der skulle gerne komme mere gang i det fra januar af  godt nytår 

Anmeld

27. december 2011

Kofoed.

Undskyld jeg er så meget bagud, men har det bare ikke skide godt fortiden, lover jeg snart er med igen Skal også nok samled de andre lister her i starten af det nye år.

Anmeld

27. december 2011

twinboys

uuuuuuupsssss jeg er hoppet af her i julen , jeg er med i det nye år igen... på gensyn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.