Smerter/ømhed i højre side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Masig

Det har jo været nogle hektiske juledage og jeg har siddet meget på nogle lidt dumme stole og været lidt småstresset og sådan... Og de sidste par dage har så jeg haft smerter/været øm i højre side, sådan lige omkring lysken... Det er mere eller mindre konstant ømhed, altså det er ikke sådan at der lige kommer et jag og så går det væk igen, det er der hele tiden, og trækker lissom lidt ned i låret... Nogle ideer til hvad det kan være? Kan det bare være overanstrengelse eller skal jeg være bekymret tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

mariah84

Hej

Sårn har jeg næsten haft det i hele min graviditet de første 7-9 uger var jeg ved lægen mange gange og til sidst blev han vist lidt sur, men havde virkelig meget ondt, men der er jo os en del der strækker sig ud og skal udvides :-D det stoppede lidt omkring 15 uge ca. og er kommet og gået siden, men hver gang min læge eller jordemoder trykker mig i højre side gør det sindsygt ondt.. Men er ikke bleven undersøgt nærmere selvom jeg gerne ville, men de siger der intet er fordi jeg ikke har feber..

så vil råde dig til hvis du får kraftige smerter eller feber så kontakt en læge med det samme..

krydser finger for det bedste og der intet er

Anmeld

27. december 2011

Masig

mariah84 skriver:

Hej

Sårn har jeg næsten haft det i hele min graviditet de første 7-9 uger var jeg ved lægen mange gange og til sidst blev han vist lidt sur, men havde virkelig meget ondt, men der er jo os en del der strækker sig ud og skal udvides :-D det stoppede lidt omkring 15 uge ca. og er kommet og gået siden, men hver gang min læge eller jordemoder trykker mig i højre side gør det sindsygt ondt.. Men er ikke bleven undersøgt nærmere selvom jeg gerne ville, men de siger der intet er fordi jeg ikke har feber..

så vil råde dig til hvis du får kraftige smerter eller feber så kontakt en læge med det samme..

krydser finger for det bedste og der intet er

Jeg har ikke feber og smerterne forsvandt efter jeg lagde mig og slappede af en times tid på sofaen.... Skal til 1. lægeundersøgelse om et par dage, så spørg ham da lige hvordan og hvorledes med de smerter der... Har nemlig også tit ondt i lænden/halebenet, og rigtig meget hjertebanken/høj puls, så tror lige jeg vil spørge ind til alle de der ting...

Anmeld

28. december 2011

mariah84

Masig skriver:

Jeg har ikke feber og smerterne forsvandt efter jeg lagde mig og slappede af en times tid på sofaen.... Skal til 1. lægeundersøgelse om et par dage, så spørg ham da lige hvordan og hvorledes med de smerter der... Har nemlig også tit ondt i lænden/halebenet, og rigtig meget hjertebanken/høj puls, så tror lige jeg vil spørge ind til alle de der ting...

Lyder fornuftigt.. Er meget de samme symtomer som mig, men det med hjertebanken og høj puls skylles jeg har en sjældent blodsygdom (leiden faktor 5) jeg har døjet meget med at føle jeg ikk kan få vejret rigtig og kan ikk stå op over længere tid af gangen..

så glæder mig meget til bebs kommer ud om små 14 dage..

Krydser finger for alt er vel.

Anmeld

28. december 2011

Masig

mariah84 skriver:

Lyder fornuftigt.. Er meget de samme symtomer som mig, men det med hjertebanken og høj puls skylles jeg har en sjældent blodsygdom (leiden faktor 5) jeg har døjet meget med at føle jeg ikk kan få vejret rigtig og kan ikk stå op over længere tid af gangen..

så glæder mig meget til bebs kommer ud om små 14 dage..

Krydser finger for alt er vel.

Lyder godt nok også ubehageligt... Jeg får også svært ved at få vejret når jeg får det der hjertebanken.. eller  det føles i hvert fald sådan... er altså ikke særlig sjovt, men er vist også i lidt dårlig form hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.