Op på hesten igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. december 2011

LauraL

Hejsa... 

Vil egentlig bare lige høre om jeres erfaringer med graviditet efter en spontan abort... 

Jeg har aborteret uden at vide det, så har igen ide om hvornår min mens og ægløsning skal komme... Så går bare og venter og håber der snart sker noget så vi kan komme igang igen.. 

Hvor længe ventede I på mens efter en abort og hvor hurtigt blev i gravide igen?? Jeg blev gravid 2 mrd efter jeg smed pillerne, så håber det lykkes hurtigt igen... 

Ser frem til at høre jeres erfaringer... 

Laura 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Camillos

LauraL skriver:

Hejsa... 

Vil egentlig bare lige høre om jeres erfaringer med graviditet efter en spontan abort... 

Jeg har aborteret uden at vide det, så har igen ide om hvornår min mens og ægløsning skal komme... Så går bare og venter og håber der snart sker noget så vi kan komme igang igen.. 

Hvor længe ventede I på mens efter en abort og hvor hurtigt blev i gravide igen?? Jeg blev gravid 2 mrd efter jeg smed pillerne, så håber det lykkes hurtigt igen... 

Laura 

hvor langt har du været henne ? Jeg tænker lidt.. nogle de har deres "menstration" når de abortere, altså aborten kommer med menstrationen.. og så kører cyklus af sig selv... 

ellers plejer menstrationen at komme 14 dage 1 måned efter ca... men det er meget individiuelt ... Mange læger siger faktisk at "ricikoen" for man bliver gravid hurtigt efter en Abort er stor fordi kroppen er klar til at modtage ny baby eller hvad man nu siger.. Men det kræver man har Psyken med sig også. 

Anmeld

27. december 2011

LauraL

Camillos skriver:

hvor langt har du været henne ? Jeg tænker lidt.. nogle de har deres "menstration" når de abortere, altså aborten kommer med menstrationen.. og så kører cyklus af sig selv... 

ellers plejer menstrationen at komme 14 dage 1 måned efter ca... men det er meget individiuelt ... Mange læger siger faktisk at "ricikoen" for man bliver gravid hurtigt efter en Abort er stor fordi kroppen er klar til at modtage ny baby eller hvad man nu siger.. Men det kræver man har Psyken med sig også. 

Jamen jeg var 7+4 da jeg lavede en negativ test hjemme... Blødte ikk, havde ikk smerter eller noget, bare en frygt for at noget var galt siden jeg ingen symptomer havde... Blev scannet der, den 22. Dec og alt var fint og desværre tomt i livmoren. Og tallet i blodprøven var under to, så ikk flere hormoner i kroppen... 

Så har nok mistet i uge 5 ca, dvs i starten af december... 

Anmeld

27. december 2011

Camillos

LauraL skriver:

Jamen jeg var 7+4 da jeg lavede en negativ test hjemme... Blødte ikk, havde ikk smerter eller noget, bare en frygt for at noget var galt siden jeg ingen symptomer havde... Blev scannet der, den 22. Dec og alt var fint og desværre tomt i livmoren. Og tallet i blodprøven var under to, så ikk flere hormoner i kroppen... 

Så har nok mistet i uge 5 ca, dvs i starten af december... 

Okay ... hmm ja det virker underligt... men kan desværre ikke fortælle dig præcis hvornår du har cyklus igen .. men jeg mener chancerne er store for det går hurtigt når du lige har tabt.. 

Anmeld

27. december 2011

LauraL

Camillos skriver:

Okay ... hmm ja det virker underligt... men kan desværre ikke fortælle dig præcis hvornår du har cyklus igen .. men jeg mener chancerne er store for det går hurtigt når du lige har tabt.. 

Jeg krydser fingre for at du får ret....  

Lægerne sagde vi skulle vente til jeg havde haft mens, men det er ski svært.... Såå ja sker det nu, så sker det, og så må de ski scanne sig frem til termin i stedet for at regne den ud efter sidste mens...

Anmeld

27. december 2011

Flowers

Jeg var gravid i sommers, og blev det også 2 mdr efter jeg smed præventionen. Min SA kom i uge 10, jeg blødte i ca 2 uger. Fra jeg ca stoppede med at bløde, til jeg blev gravid igen, gik der 3 mdr før jeg blev gravid igen. (dog blødte jeg 2mdr efter 4 dage før forventet menstruation, ved ikke om det var en uge 3 abort)

Anmeld

27. december 2011

Flowers

LauraL skriver:

Jeg krydser fingre for at du får ret....  

Lægerne sagde vi skulle vente til jeg havde haft mens, men det er ski svært.... Såå ja sker det nu, så sker det, og så må de ski scanne sig frem til termin i stedet for at regne den ud efter sidste mens...

Vi ventede forresten også med at prøve igen til jeg var stoppet med at bløde, dels pga. den større infektionsrisiko

Anmeld

27. december 2011

Tona

LauraL skriver:

Hejsa... 

Laura 

Jeg mistede for lidt tid siden i uge 8. Min cyklus var næsten normal med det samme. Jeg mærkede at jeg havde ægløsning igen "til tiden" og fik så menstruation ca 1 uge over tiden. Det plejer godt nok at være præsis til tiden, men alligevel ikke meget over tiden.

Håber, at det snart lykkes for dig

Anmeld

27. december 2011

mariah84

Hey

Jeg mistede i okt sidste år meget tidligt i graviditen, så har jeg mistanke om så blev jeg igen gravid i feb i år men mistede igen der begyndte jeg at bløde den 15 marts det var hårdt.. men er jo så bleven meget hurtig gravid derefter det må jo så være i april for jeg er nu i uge 37, så tror det er meget meget forskelligt.

kender en som os mistede i okt sidste år hun er først bleven gravid her i juni

men krydser finger for dig

Anmeld

27. december 2011

Mille.mulle

Hej

Jeg havde en sp i april 2011, og blødte i en måned efter, og holdt så en pause i 14 dage og blødte så 3 uger igen....

så tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.... Men vi blev også rådet til at vente til efter en mens....

Men her her vi desværre endnu ikke haft held i sprøjten

Men held og lykke til jer, håber det snart sker for jer igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.