8 ugers undersøgelsen, hvordan foregår den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Anonym trådstarter

Hvordan foregår 8 ugers undersøgelsen hos lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Koen.

Her kom jeg ind, smed tøjet og op på briksen, blev tjekket om at var ok forneden, så spurgte hun om prævention og så var jeg ude igen

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Her kom jeg ind, smed tøjet og op på briksen, blev tjekket om at var ok forneden, så spurgte hun om prævention og så var jeg ude igen

Okay, tak for det hurtige svar 

Anmeld

27. december 2011

Mille83

Anonym skriver:

Hvordan foregår 8 ugers undersøgelsen hos lægen?

Jeg kom også ind, smed tøjet, og fik taget celleskrab ved samme lejlighed, i alt lå jeg ca 20 sek uden tøj, så det var SÅ hurtig overstået i forhold til hvad jeg regnede med....

Anmeld

27. december 2011

Rosengreen

Det samme som de andre, og så blev der lige tjekket om jeg kunne lave knibeøvelser.. 

Anmeld

27. december 2011

Mettemus

Havde fået kejsersnit, så ingen underlivstjek, da jeg var holdt op med at bløde. Ellers bare en samtale om almindeligt velbefindende og prævention.

Anmeld

27. december 2011

D-Micka

Mettemus skriver:

Havde fået kejsersnit, så ingen underlivstjek, da jeg var holdt op med at bløde. Ellers bare en samtale om almindeligt velbefindende og prævention.

Samme her

Anmeld

27. december 2011

AnneBJ

Til min søns 5 uger undersøgelse talte vi også om mig, og lægen forklarede hvad der skulle ske til 8 ugers. (det samme som de andre nævner!) 

Da jeg var stoppet med at bløde to dage efter (den vaginale) fødsel, fik jeg bare prævention til 5 ugers, så jeg ikke behøvede komme igen 3 uger senere.

Da jeg fik fornyet recepten på p-piller fik jeg lige tjekket knibeøvelser

Anmeld

27. december 2011

Clisolka

tanja. skriver:

Det var det samme her 

Anmeld

27. december 2011

Miss T

Jeg har fået to kejsersnit og er blevet undersøgt begge gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.