triptrap tilbehør i ønskebørn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Lærke20.08.2011

vi har fået en trip trap højstol i dåbsgave til vores datter - vi skal selv ud og købe bøjlen dertil og jeg ville gerne bruge nogen af alle de gavekort vi har fået til ønskebørn - men på deres hjemme side er der ingen trip trap stol det hedder baby dan ?

føre ønskebørn ikke trip trap serien ?? og hvordan med baby dan, passer det til trip trap ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

quindelist

Lærke20.08.2011 skriver:

vi har fået en trip trap højstol i dåbsgave til vores datter - vi skal selv ud og købe bøjlen dertil og jeg ville gerne bruge nogen af alle de gavekort vi har fået til ønskebørn - men på deres hjemme side er der ingen trip trap stol det hedder baby dan ?

føre ønskebørn ikke trip trap serien ?? og hvordan med baby dan, passer det til trip trap ??

Vi har købt vores trip trap stol inkl. div. udstyr i ønskebørn (den i valby)
-så det havde de ihvertfald for 4 måneder siden

Anmeld

27. december 2011

Lærke20.08.2011

håber du har ret, kunne bare ikke se det på deres hjemmeside ;-)

lidt træls ikke at kunne få ekstra udstyret i ønskebørn når nu man har fået så mange dejlige gavekorts dertil..

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Ellers kan de vel skaffe det

Anmeld

27. december 2011

vitapigen

Jeg er sikker på at se fører stokke trip trap i alle ønskebørn, selvom de ikke har dem på hjemmesiden... Har lige købt trip trap serien i julegave  Og den fik vi fra en anden butik da de ikke lige havde den farve vi gerne ville have

Og de andet spørgsmål om baby dan og trip trap passer sammen?! Det gør de ikke  Baby dan er mere rund i det end trip trap

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.