På Shopping weekend i KBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

Avi

Aj hvor var det bare hyggeligt jeg tænkte faktisk på alle jer dejlige kbhér da jeg var på shopping tur i weekenden. -det var bare SÅ hyggeligt havde bare David med og fik godt nok brændt noget MASTER card kredit af hehe...
De havde en hel masse vildt gode tilbud både i Felds og på strøget.
Jeg fik både tøj til ungerne (Urban, katvig, molo, freoli) og to par støvler og et par sko til mig og en masse fra Marlboro til manden
SUPER
Vi boede på Hotel Scandic sydhavnen og tog så bussen til byen med barnevognen hold da op hvor er det nemt.
Det var jo bare med at benytte sig af turen hvor manden alligevel skulle til møde i kbh.
Knus avi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lyder dejligt

Var det så hele turen der var betalt af arbejdet?

Lækkert med sådan en gennemshopping!!!

KRAM

Anmeld

2. marts 2009

HelleBelle

er da grøn i hovedet af misundelse Ej FEDT med en shoppingtur. Bo og jeg skal derover med hans arbejde i kr.himmelfartsferien, men ved ikk om der bliver tid til shopping?? Tillykke med købene, man kan jo blive helt høj af det ja det kan jeg i hvertfald hvis det er gode kup!!

Anmeld

4. marts 2009

Avi

Hejsa igen
Nej det var kun kørselspengene der var betalt af SN hotellet shopping osv. har vi selv måtte punge ud ..jeg var ret stolt over at jeg ikke brugte flere penge nu hvor jeg havde muligheden, men det viser da bare at jeg har lært noget
Sendte for sjovt en sms til Kristian om at master card brændte avav-jeg brænder haha....
knus avi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.