Tampon efter fødsel...hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg er én af dem der HADER at gå med bind - fødte for knap 2 uger siden og bløder stadig en del - dog aftagende. Bruger stadig de dér klodsede "fødebind" fra Tena men regner med at gå over til nogle der er tyndere fra i morgen.

Men må man egl. begynde at bruge tampon? Og i så fald hvornår er det hensigtsmæssigt?

Jeg har stadig lidt ondt forneden og er også blevet syet, så det vil ikke være aktuelt lige nu, men jeg kunne godt tænke mig at det snart var muligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg er én af dem der HADER at gå med bind - fødte for knap 2 uger siden og bløder stadig en del - dog aftagende. Bruger stadig de dér klodsede "fødebind" fra Tena men regner med at gå over til nogle der er tyndere fra i morgen.

Men må man egl. begynde at bruge tampon? Og i så fald hvornår er det hensigtsmæssigt?

Jeg har stadig lidt ondt forneden og er også blevet syet, så det vil ikke være aktuelt lige nu, men jeg kunne godt tænke mig at det snart var muligt.

først tampon igen når du får din mens.. ikke imens du stadig bløder efter fødslen, da der stadig kan være klumper der skal ud..

så vent med tampon til du får din første mens..

Anmeld

27. december 2011

D-Micka

Når din første rigtige mens kommer igen

Anmeld

27. december 2011

twinny

Anonym skriver:

Ihhh jeg havde det samme problem... Men jeg ventede til  min mens 2 gang... som er i øjeblikket..

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Øv 

Jeg hader følelsen af at gå og bløde og er evigt skrækslagen for at bløde igennem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.