Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er ikke alt for klog på det her, men kan de også bruges til dsi?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone Jakobsen skriver: er ikke alt for klog på det her, men kan de også bruges til dsi?
ja de kan bruges til nintendoer
Oliver&Troia <3 skriver: ja de kan bruges til nintendoer
ja men nu er der utroligt forskel. der er fx. ds, dsi, dsi 3D, og dsi xl
jeg ved at nogen af dem kan bruge de samme spil, men kan ikke huske hvilke.
Lone Jakobsen skriver: ja men nu er der utroligt forskel. der er fx. ds, dsi, dsi 3D, og dsi xl jeg ved at nogen af dem kan bruge de samme spil, men kan ikke huske hvilke.
det er f.eks 3ds spil der ikke virker i alm nds'er... der er ingen forskel på en nds og ndsi pånær kamera
Oliver&Troia <3 skriver: det er f.eks 3ds spil der ikke virker i alm nds'er... der er ingen forskel på en nds og ndsi pånær kamera
okay
hvilken alders gruppe passer spillene til?
Lone Jakobsen skriver: okay hvilken alders gruppe passer spillene til?
hvilke af dem?
Oliver&Troia <3 skriver: hvilke af dem?
jamen mine drenge (dem der spiller ds) er fra 7-13 år. er der nogle af spillene der passer til den alder?
kan se at dine drenge er noget yngre
Lone Jakobsen skriver: jamen mine drenge (dem der spiller ds) er fra 7-13 år. er der nogle af spillene der passer til den alder? kan se at dine drenge er noget yngre
madagaskar 2 hedder 7+
Simpson hedder 12+
planet 51 hedder 7+
kung zhu hedder 7+
det er netop derfor jg vil sælge dem fo de kan ikk finde ud af dm, men famililen der ikke på alder med spillene, og kan jeg sælge kan jeg købe nogle de kan find ud af...
Oliver&Troia <3 skriver: madagaskar 2 hedder 7+ Simpson hedder 12+ planet 51 hedder 7+ kung zhu hedder 7+ det er netop derfor jg vil sælge dem fo de kan ikk finde ud af dm, men famililen der ikke på alder med spillene, og kan jeg sælge kan jeg købe nogle de kan find ud af...
okay. jeg prøver lige at snakke med mine drenge om det. men sælg bare hvis der er andre der er int.
Lone Jakobsen skriver: okay. jeg prøver lige at snakke med mine drenge om det. men sælg bare hvis der er andre der er int.
ok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128