Manglende koncentration - igen! :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. december 2011

viben

Ja bare lidt ynk herfra... Synes jeg har haft en god periode mellem NF og MD hvor baby "ikke har fyldt så meget". Jeg har i hvert fald kunnet koncentrere mig lidt bedre om min bacheloropgave... Men nu hvor afleveringen så småt nærmer sig (den 1/2) og jeg er nødt til at klø på, kan jeg bare slet ikke tage mig sammen. Vil egentlig bare gerne holde lang juleferie, være sammen med min familie, bruge tid på at knytte mig til den lille dreng i maven og bygge rede! Har sådan lyst til at give ham hele verden og købe mig fattig i alt der er baby relateret... Men han fylder godt nok også noget mere i mit liv fordi jeg mærker ham utallige gange hver dag  Det er blevet mere virkeligt, og jeg kan næsten ikke vente.

Håber ikke i er for trætte af mit brok, trængte bare til lidt luft. Og så må i endelig sende mig noget motivation eller få tiden til at flyve, hvis i har lidt i overskud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

NNL

Åh jeg ved præcis hvordan du har det... Synes dog ikke jeg har haft en periode hvor det ikke var så slemt  Har konstant lyst til at lede efter lækre baby ting på nettet eller bare gå og gøre værelse klar eller lignende. Gider slet ikke på arbejde, selvom jeg elsker mit job, men nu skal der altså bygges rede i stedet for

Kan ligesom dig mærke at det har taget til i takt med at han sparker mere og mere i maven, har bare lyst til at lære ham at kende, hans rutiner mm, og mærke ham fuldt ud når jeg kan

Men hvad, nu har jeg 64 arbejdsdage tilbage efter nytår, så er der barsel til mig

Anmeld

29. december 2011

viben

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste

Og du har ligefrem tal på de sidste arbejdsdage  Hvad dag går du på barsel? Jeg tror det passer meget godt med at vi er færdige ca. samtidige. Og så skal der bygges rede!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.