Jeg er så spændt at jeg er ved at revne!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min elskede veninde, der har prøvet at blive gravid de sidste 3 år... Hun er gået over tiden nu!!! Hun skulle have haft mens i onsdags og det er ikke kommet endnu. Hun arbejder på en døgn institution, og har været på arbejde siden fredag, så hun vil ikke tage en test før hun kommer hjem i morgen, for hun vil ikke kunne rumme, hverken positivt eller negativt svar, mens hun er på arbejde...

Hun var lige ved at skulle igang med behandling for barnløshed, selvom det var uforklarligt... Men jeg har virkelig på fornemmelsen at den er der, denneher gang... For hun var oppe og blive scannet for at se om alt, var som det skulle. Scannings-manden sagde at der var et modent æg, på vej ned og at det ville være klar om så og så lang tid. Så, jeg tror at det har gjort noget psykisk for hende... At hun SÅ ægget. At hun VIDSTE at hendes kæreste var testet at hans var fin... Og at hun vidste NU er ægget der...

Åhhh jeg håber så meget, så jeg er ved at gå ud af mit gode skind!!!...

Det er det bedste det kunne ske overhovedet... Selvom jeg selv ønsker mig et barn mere, selvom jeg selv mistede sidst jeg var gravid, vil det være det ALLER bedste der overhovedet kunne ske, at hun blev gravid. Jeg ønsker det SÅ meget!!! ENdnu mere, end jeg ønsker mig mit eget barn... Det er en meget underlig følelse... Men nok, fordi jeg jo har fulgt hendes smerte og brændende håb de sidste 3 år...

Jeg sender bare 1000000000 vis af positive tanker og kærlighed til hendes livmoder og HÅBER at den er der nu!!!... At jeg skal være 'Tante' Zafir til November (forhåbentligt tante Zafir, med mave på, men altså)...

HÅBE HÅBE HÅBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2009

LineD

Ville da liiiige håååååååååberigtig meget med dig !!
Ventetiden er den værste!

Knus Line som liiige hepper med på Zafirs veninde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.