Vaske legetøj af stof?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. december 2011

hekran

Ja, jeg synes at meget at Helenas legetøj er ved at være lige uhumsk nok til at tørre af med en klud. Der er mest tale om legetøj af stof (Lamaze f.eks.) der ikke har 'elektroniske' lyde i, men mest rangler eller lignende. Der står, at det ikke kan komme i vaskemaskinen, men jeg er vildt fristet! Er der nogen der har prøvet at vaske stoflegetøj i vaskemaskinen... tænker på 30 grader og ikke så hård centrifugering?

Kan det anbefales?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Toshiba

Ja, jeg synes at meget at Helenas legetøj er ved at være lige uhumsk nok til at tørre af med en klud. Der er mest tale om legetøj af stof (Lamaze f.eks.) der ikke har 'elektroniske' lyde i, men mest rangler eller lignende. Der står, at det ikke kan komme i vaskemaskinen, men jeg er vildt fristet! Er der nogen der har prøvet at vaske stoflegetøj i vaskemaskinen... tænker på 30 grader og ikke så hård centrifugering?

Kan det anbefales?

jeg propper alt i maskinen af stof - kan det ikke holde til at blive rent - skal det ikke bo her

Anmeld

27. december 2011

maria_wlt

Toshiba skriver:

jeg propper alt i maskinen af stof - kan det ikke holde til at blive rent - skal det ikke bo her

Gør det samme her... ALT kommer i maskinen af en eller anden art

Anmeld

27. december 2011

hekran

Toshiba skriver:

Helt enig! Det samme gælder tøj. Har dog arvet fiiiiint tøj fra min søster, der skal vaskes i hånden med det resultat, at jeg ødelægger det. Hvem har tid til at vaske i hånden??? Tror jeg prøve vaskemaskinen. Der er jo ikke nogle mekaniske dele eller noget der kunn blive ødelagt!

Anmeld

27. december 2011

hekran

maria_wt skriver:

Gør det samme her... ALT kommer i maskinen af en eller anden art

Det vil jeg så prøve!

Anmeld

27. december 2011

Toshiba

Marita skriver:

Helt enig! Det samme gælder tøj. Har dog arvet fiiiiint tøj fra min søster, der skal vaskes i hånden med det resultat, at jeg ødelægger det. Hvem har tid til at vaske i hånden??? Tror jeg prøve vaskemaskinen. Der er jo ikke nogle mekaniske dele eller noget der kunn blive ødelagt!

Anmeld

27. december 2011

Tona

Marita skriver:

Kan det anbefales?

Jeg gør det jævnligt...også med Lamaze. Skånevask, 30 grader og det der ikke kan tumbles skal lægges på en radiator så  man er sikker på at det bliver ordentligt tørt

Anmeld

27. december 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
vi vasker også alt herhjemme, hvis ikke det kan tåle vask så ryger det ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.