8. uge = træthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2011

HopinWishin

Hvordan håndterer I den ulidelige træthed???

Hele sidste uge, julen og i dag er jeg bare dødtræt... også selvom jeg har sovet 7-9 timer hver nat...

I dag har jeg besluttet mig for at tvinge mig selv til at spise et sundt morgenmåltid og drikke iskoldt vand (trods kvalmen)... og jeg vil cykle på arbejde for at få frisk luft..

Men ved bare at i aften når jeg får fri, så er jeg smadret... og jeg har bare så meget jeg skal nå i denne uge udover arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

kekp

HopinWishin skriver:

Hvordan håndterer I den ulidelige træthed???

Hele sidste uge, julen og i dag er jeg bare dødtræt... også selvom jeg har sovet 7-9 timer hver nat...

I dag har jeg besluttet mig for at tvinge mig selv til at spise et sundt morgenmåltid og drikke iskoldt vand (trods kvalmen)... og jeg vil cykle på arbejde for at få frisk luft..

Men ved bare at i aften når jeg får fri, så er jeg smadret... og jeg har bare så meget jeg skal nå i denne uge udover arbejde

Da jeg var ligeså langt som dig var jeg også meeeget træt. Synes også at det var ligemeget hvor meget jeg sov, så var jeg stadig træt.

Jeg har ikke rigtig nogle gode råd til dig, andet end forsøge at tage det så stille og roligt som du kan i løbet af dagen, nu ved jeg ikke hvilket job du har, og så overgiv dig til trætheden i aften når du er smadret. Men det er irriterende når man har meget man skal nå.

Hvis det kan trøste lidt kan jeg sige at det bliver bedre i midten af din graviditet, der fik jeg ligesom lidt fornyet energi Nu er jeg så højgravid så trætheden er vendt tilbage for fuld skrue, men sådan er det jo bare

Håber at du får en god dag

Anmeld

27. december 2011

MortilAlmaogNohr

Jeg havde det også præcis ligesom dig, sov fra 17.30 til 7.00, og var alligevel mega træt. Jeg havde heldigvis ikke kvalme særlig meget, så det var kun trætheden der var slem for mig.

Mit bedste råd til dig er at slappe så meget af som muligt, spise fornuftigt, og så ellers bare sove så snart muligheden er der :-)

Jeg er 15+3 nu, og kan virkelig mærke at energien er ved at vende tilbage. Det er fantastisk :-)

Anmeld

27. december 2011

Kay

jeg er så glad for at jeg har fri disse dage.. for min energi er også bare udeblivende... og så med kvalmen oven i... den gør bare en så udmattet....

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Tænk på, at det forhåbentlig snart går over igen God "bedring" til dig

Anmeld

27. december 2011

HopinWishin

takker for jeres medlidenhed *S*

Det hjalp faktisk lidt at spise sundt fra morgenen, og cykle i det dejlige vejr... og spise små måltider i løbet af dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.