12+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. december 2011

MissBee

12+0

Så kom glædens dag endelig og puha hvor har jeg dog været nervøs... nu kan jeg give lidt slip og glæde mig til NF d. 4 jan og ja jeg er 13+1 den dag meen det er åbenbart ok med tvillinger...

Familien blev så glade for nyheden og sagde det var den bedste gave de nogensinde havde fået

Og eftersom det er de første børnebørn i familien på begge sider og i alle grene er rygtet nu spredt hahahah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

sarahjylland

Hihi hvor godt det er fantastisk når nyheden slipper ud så man ikke skal være glad i skjul 

Anmeld

27. december 2011

MissBee

sarahjylland skriver:

Hihi hvor godt det er fantastisk når nyheden slipper ud så man ikke skal være glad i skjul 

Ja det er så dejligt! Og ja tak jeg har det skønt!!! Dig?

Anmeld

27. december 2011

sarahjylland

Vores hemmelighed er ude. Er 12+5 og har jo været til en hel masse scanninger. Så dem der skulle vide det ved det og dem som må vide det ved det det er fantastisk.

Jeg ville dog gerne have det lidt bedre i denne her graviditet synes den sidste gik nemmere

Anmeld

28. december 2011

MissBee

sarahjylland skriver:

Vores hemmelighed er ude. Er 12+5 og har jo været til en hel masse scanninger. Så dem der skulle vide det ved det og dem som må vide det ved det det er fantastisk.

Jeg ville dog gerne have det lidt bedre i denne her graviditet synes den sidste gik nemmere

Ihh det var dejligt! 

Ja jeg har det ok det meste af tiden men må indrømme at har dage hvor jeg bliver nød til at kaste op  

Anmeld

28. december 2011

sarahjylland

Jeg er så træt af det jeg kan ligge i senge og have det super fint men så rejser jeg mig også skal jeg bare derud. OG det værste er at jeg ikke kan "holde" mig. Så det ender altid med bukseskift Og d 25 landende min søn på mig med albuen lige i baby-maven og jeg har bare haft ondt siden. Især om aftenen. Synes slet ikke det er rart denne gang 

Anmeld

28. december 2011

MissBee

sarahjylland skriver:

Jeg er så træt af det jeg kan ligge i senge og have det super fint men så rejser jeg mig også skal jeg bare derud. OG det værste er at jeg ikke kan "holde" mig. Så det ender altid med bukseskift Og d 25 landende min søn på mig med albuen lige i baby-maven og jeg har bare haft ondt siden. Især om aftenen. Synes slet ikke det er rart denne gang 

Uhha det lyder bestemt ikke rart!! Mentror du ikke bare det er dine i forvejen spændte muskler der er blevet ømme? Jeg får også ondt i babymaven hvis jeg slår mig andre steder på kroppen.. Mærkeligt!

Men i det mindste er det snart at alle gener burde stoppe

Anmeld

28. december 2011

sarahjylland

Jo jeg håber det da er helt smadret efter en dag med almindeligt tøj på. Glæder mig til det skal af og afslapningstøjet skal på

Anmeld

28. december 2011

FrkZier

MissBee skriver:

12+0

Så kom glædens dag endelig og puha hvor har jeg dog været nervøs... nu kan jeg give lidt slip og glæde mig til NF d. 4 jan og ja jeg er 13+1 den dag meen det er åbenbart ok med tvillinger...

Familien blev så glade for nyheden og sagde det var den bedste gave de nogensinde havde fået

Og eftersom det er de første børnebørn i familien på begge sider og i alle grene er rygtet nu spredt hahahah

det bare sååå dejligt! - og fantastisk med så varm respons fra familie!

Jeg er selv 12+3 idag, og skal til NF tirsdag d. 2/1 iiihj hvor jeg(og min kæreste) glæder os sååååååååååååå meget

Anmeld

29. december 2011

MissBee

k skriver:

det bare sååå dejligt! - og fantastisk med så varm respons fra familie!

Jeg er selv 12+3 idag, og skal til NF tirsdag d. 2/1 iiihj hvor jeg(og min kæreste) glæder os sååååååååååååå meget

Så har i da også fået en lidt sen NF dato..? mon det er pga julen at e skubber det lidt?

Jeg glæder mig bare helt vildt til at skulle se dem igen... man "burde" have mulighed for at kigge ind til dem min. 1 gang om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.