Fotograf i Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.929 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. december 2011

broe foto

Kære alle!

Jeg er autodidakt fotograf med et 170m2 stort fotostudio i Silkeborg, hvor jeg primært arbejder med sort/hvide portrætter, børn, gravide og morgengaver. Jeg tager en fast pris inkl. 7-15 færdig redigerede billeder som bliver afleveret som download. Dvs. du skal IKKE købe dyre forstørrelse og print af mig - som man kender det fra andre fotografer. Du får billederne i en høj opløsning, og kan selv få dem fremkaldt, bestille forstørrelser o.lign. Hvis du gerne vil have mig til at hjælpe dig, gør jeg det gerne til nogle skarpe priser - men som sagt, så kan du gøre helt hvad du ønsker.

Jeg bruger typisk 45-60 minutter på en fotografering og garantere minimum 7-15 færdig redigerede billeder ( men som oftest flere :-) )

Jeg har taget billeder af flere herinde, og nedenfor er der lige et par eks. på billeder jeg har taget. Du er meget velkommen til at skrive til mig på daniel@broe-foto.dk eller se mere på min hjemmeside www.broe-foto.dk

Tjek også min facebook side: http://www.facebook.com/broefoto

De bedste hilsner,

Daniel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Albsil

Hvabehar tager du or at tage månedsbilleder at babyer?

Anmeld

27. december 2011

AnneP

Fantastisk flotte billeder du har taget!

Anmeld

27. december 2011

broe foto

Kære Albsil: På nuværende tidspunkt tager jeg desværre ikke månedsbilleder i en færdig pakke, da jeg ikke bor i nærheden af studiet, og derfor vil tiden hurtigt gå op i kørsel, og derfor vil priserne være højere end du kan finde andre steder - hvilket jo strider lidt imod mit koncept om billige fotograf billeder :-)

Jeg har helt klart min styrke, når der er sat en times tid af pr. gang, så vi kan få leget nogle fantastiske billeder frem, og udvalget bliver en del større end ved nogle hurtige månedsbilleder.

Hvis du er interesseret i en "rigtig" studio optagelse, så skriv gerne en email, så kan vi snakke nærmere om det :-) daniel@broe-foto.dk

AnneP - Tusind tak skal du have :-) 

Anmeld

3. januar 2012

Guldet

Jeg kan varmt anbefale Broe-foto.

Han har også taget billeder af min familie. bla. mit profil billede

Anmeld

5. februar 2012

Mizz-sommer

broe foto skriver:

Kære alle!

Jeg er autodidakt fotograf med et 170m2 stort fotostudio i Silkeborg, hvor jeg primært arbejder med sort/hvide portrætter, børn, gravide og morgengaver. Jeg tager en fast pris inkl. 7-15 færdig redigerede billeder som bliver afleveret som download. Dvs. du skal IKKE købe dyre forstørrelse og print af mig - som man kender det fra andre fotografer. Du får billederne i en høj opløsning, og kan selv få dem fremkaldt, bestille forstørrelser o.lign. Hvis du gerne vil have mig til at hjælpe dig, gør jeg det gerne til nogle skarpe priser - men som sagt, så kan du gøre helt hvad du ønsker.

Jeg bruger typisk 45-60 minutter på en fotografering og garantere minimum 7-15 færdig redigerede billeder ( men som oftest flere :-) )

Jeg har taget billeder af flere herinde, og nedenfor er der lige et par eks. på billeder jeg har taget. Du er meget velkommen til at skrive til mig på daniel@broe-foto.dk eller se mere på min hjemmeside www.broe-foto.dk

Tjek også min facebook side: http://www.facebook.com/broefoto

De bedste hilsner,

Daniel

hej

vis man gerne vil ha taget et billede af bettemand og jeg også tre af bettemand hvad bliver det i pris?

Anmeld

5. februar 2012

broe foto

Hej  Mizz-sommer  

Skriv en mail til mig på daniel@broe-foto.dk

Eller se mere på min hjemmeside www.broe-foto.dk - her kan du også skrive direkte til mig, så finder vi en god pris på netop det du ønsker.

Jeg glæder mig til at høre fra dig,

Daniel

Anmeld

5. februar 2012

broe foto

Mizz-sommer skriver:

hej

vis man gerne vil ha taget et billede af bettemand og jeg også tre af bettemand hvad bliver det i pris?

Hej   Mizz-sommer  

Skriv en mail til mig på daniel@broe-foto.dk

Eller se mere på min hjemmeside www.broe-foto.dk - her kan du også skrive direkte til mig, så finder vi en god pris på netop det du ønsker.

Daniel

Anmeld

5. februar 2012

broe foto

Albsil skriver:

Hvabehar tager du or at tage månedsbilleder at babyer?

Hej Albsil!

Jeg har netop startet på måneds billeder.

Se mine priser på min hjemmeside www.broe-foto.dk

-Daniel

Anmeld

5. februar 2012

Albsil

broe foto skriver:

Hej Albsil!

Jeg har netop startet på måneds billeder.

Se mine priser på min hjemmeside www.broe-foto.dk

-Daniel

Vi har fået taget billeder i 6 mdr, men er faktisk ikke tilfreds. Men tænker at det måske kommer til at se dumt ud at de sidste 6 bliver anderledes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.