Wuhuuuuu :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Steph_Laurits

Så sidder man på sådan en kedelig mandag aften, småsyg og ikke kan tage sig sammen til at komme i bad og i seng inden jobbet kalder imorgen - og lige vil stene lidt facebook.

HVAD ser jeg så!!!!

Wuhuuuu hvor fedt (dog kun spidserne jeg vil have ordnet og så noget farve - men er da penge at spare)

Og jeg som kun har deltaget de første 10 dage eller lign. og ikke gad mere fordi jeg ikke vandt - men lige tilmeldte mig en sidste gang inden jul.

Så havde ikke lige set den komme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

CamillaSoefelt

StephanieJ skriver:

Så sidder man på sådan en kedelig mandag aften, småsyg og ikke kan tage sig sammen til at komme i bad og i seng inden jobbet kalder imorgen - og lige vil stene lidt facebook.

HVAD ser jeg så!!!!

Wuhuuuu hvor fedt (dog kun spidserne jeg vil have ordnet og så noget farve - men er da penge at spare)

Og jeg som kun har deltaget de første 10 dage eller lign. og ikke gad mere fordi jeg ikke vandt - men lige tilmeldte mig en sidste gang inden jul.

Lækkert. Tillykke!!

Anmeld

26. december 2011

Steph_Laurits

CamillaSoefelt skriver:

Lækkert. Tillykke!!

Taaaak

Anmeld

26. december 2011

Camulla

StephanieJ skriver:

HVAD ser jeg så!!!!

Ej, tillykke! Lækkert... Og så Poul M!  

Anmeld

26. december 2011

Steph_Laurits

Camulla skriver:

Ej, tillykke! Lækkert... Og så Poul M!  

Det er SÅ lækkert!!

Og så som fattig studerende, så er det "kun" farve jeg skal skrabe sammen til. Det lettede da lige lidt

Var total paf da jeg så det - havde ikke lige regnet med det

Min mor er vidst lidt misundelig:

Mor: åhh din ged nu igen ,, hvordan gøre du det der hmmm .. men tillykke da

Mig:   Nu igen?? :-D

Mor: du vinder da i mange hehe .. misundlig najh da .. hehehe

Hahaha!!

Anmeld

26. december 2011

bøgelund

StephanieJ skriver:

HVAD ser jeg så!!!!

nice.. tillykke med det.. der er rigtig nok nogen der er født med en guldske bagi.. 

Anmeld

26. december 2011

Steph_Laurits

bøgelund skriver:

nice.. tillykke med det.. der er rigtig nok nogen der er født med en guldske bagi.. 

Arh guldske..... nok nærmere rusten ske så

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.