piadas skriver:
 Nu har jeg læst dit indlæg nogle gange, og hvor er det altså bare mærkeligt sådan bare at forsvinde...
 Har I snakket om det, nu her bagefter? For det er da noget af det hyggeligste ved juleaften.
 Vi spiller altid terninger om gaverne. Den der slår en 6'er skal hente en tilfældig pakke og give den til den, som skal have den. Det tager et par timer, inden vi er færdige, og alle når at se, hvad de andre får. Oliver og Zilan ÆÆLSKER det. Hvad med at foreslå noget lignende det? Eller er det helt umuligt?
 Bortset fra det er det da en megafed tatovering - virkelig original!
 Jeg sad lige og fik tanken, om at Serdar skulle have vores børns op af ryggen - hmm, mon jeg lige skulle spørge ham først?
 Ps. Søde billeder af dejlige Felix!
 Jeg forsøgte allerede på selve aftenen at gøre opmærksom på det ikke var en særlig fed (eller høflig!) opførsel, men det blev vidst ikke modtaget. Nogle dage senere var vi til fødselsdag hos dem, og jeg ytrede hvor overrasket jeg var, over alle de gaver vi ahvde fået (incl. til Felix selvfølgelig!)
 Ja min mor syntes da også det var helt vildt, men som jeg konstaterede, giver vi også mange gaver. Mine to yngste brødre, som ikke har samme far som den store og jeg, har ikke bedsteforældre på hverken deres mors eller fars side. De har én faster og det er faktisk hvad der er af familie som giver dem gaver.
 I og med Felix har 3 hold bedsteforældre og 3 hold oldeforældre; 1 faster, 4 onkler og en moster; 1 "god ven", 1 kusine og os forældre, så bliver det jo til mange gaver. Desuden giver hans bedsteforældres søskende ham også gaver - altså Jørns og mine mostrer/fastrer mm.
 Så jeg sagde, at næste år måtte vi hellere nøjes med at pakke op fra de få vi er sammen med selve juleaften, for det lod ikke til folk gad vente på vi blev færdige ellers.. *hint hint hint*
"Nej, det kan man da i hvert fald ikke forvente!" var min mors kommentar... 
 Så fremover åbner vi fra dem vi holder jul med, og den 25./26. åbner vi fra de andre... Jeg VED det rammer min mor hårdt, når vi snakker sammen d. 24. i år og hun siger tak for gaver, og vi af gode grunde ikke kan takke, for vi har ikke åbnet endnu - men sådan må det jo være... 
Jeg ville elske at spille om dem, men det kommer aldrig til at ske i min familie. Trods det vi ikke skal nå andet end at spise slik og drikke kaffe efterfølgende - hvilket man endda kunne gøre imens... 
 Jooo, mon ikke det er en god ide at spørge Serdar, inden du lover hans ryg væk til tatoveringer? 
 Jeg skal også have de kommende børn på, og troede jeg ville have dem på hver side af rygraden, men nu tror jeg bare de skal være på samme side "alle sammen" men så forskudt af hinanden..