Nogen der abonnerer på Q - kvindeblad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

lonemus

Er det mon noget værd?

Lone - som har abonneret på IForm, men syntes det er blevet lidt kedeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

Tynen

Jeg køber det en gang imellem hvis jeg lige har brug for lidt medynk og et "Det er okay at jeg heller ikke fik mig meldt i styrketræningscenter idag"-boost.

Altså jeg synes det er okay, men bladene minder meget om hinanden (Men okay, gør alle blade ikke det?!)

Det fede er dog at det passer til alle kvinder - Og man ikke får dårlig selvtillid af alt for tynde modeller og lede madkure som jeg ikke kan hamle op med

Alt i alt - Okay! - Men kan bedre lide Ude & Hjemme

Anmeld

1. marts 2009

lonemus

Tynen skriver:

Jeg køber det en gang imellem hvis jeg lige har brug for lidt medynk og et "Det er okay at jeg heller ikke fik mig meldt i styrketræningscenter idag"-boost.

Altså jeg synes det er okay, men bladene minder meget om hinanden (Men okay, gør alle blade ikke det?!)

Det fede er dog at det passer til alle kvinder - Og man ikke får dårlig selvtillid af alt for tynde modeller og lede madkure som jeg ikke kan hamle op med

Alt i alt - Okay! - Men kan bedre lide Ude & Hjemme

Ha-ha, tak for dit indlæg.....jeg kunne ikke lade være med at grine lidt af dine lidt sjove udtryk. Du har sgu da humor....

Så det taler ikke så meget til ens, nogle gange, dårlige samvittighed?

Lone - som også holder meget af Ude og Hjemme, dog mest deres noveller

Anmeld

1. marts 2009

Tynen

Ha-ha, tak for dit indlæg.....jeg kunne ikke lade være med at grine lidt af dine lidt sjove udtryk. Du har sgu da humor....

Så det taler ikke så meget til ens, nogle gange, dårlige samvittighed?

Lone - som også holder meget af Ude og Hjemme, dog mest deres noveller

Nej, det taler ikke ligefrem til ens dårlige samvittighed.

Jeg holder mig generelt fra de der Iform og Bo Bedre-agtige magasiner.. Jeg orker simpelthen ikke at få nederlag efter nederlag smidt i hovedet.
NEJ! Jeg kommer ikke i gang med at træne og NEJ! Vi kan ikke have en lækker stue med et 1½ årigt barn der roder næsten lige så meget som hendes far

Q giver bare den der: Det er okay at være dig og du er skøn som du er!-følelse.
Man skal så bare være i "kramme"humøret for at gide at læse det, ellers bliver det hele bare lidt kvalmende.
Nogen gange synes jeg faktisk bare ikke altid det er i orden at være mig, og så gider jeg ikke belønnes for min dovne adfærd

Anmeld

1. marts 2009

lonemus

Tynen skriver:

Nej, det taler ikke ligefrem til ens dårlige samvittighed.

Jeg holder mig generelt fra de der Iform og Bo Bedre-agtige magasiner.. Jeg orker simpelthen ikke at få nederlag efter nederlag smidt i hovedet.
NEJ! Jeg kommer ikke i gang med at træne og NEJ! Vi kan ikke have en lækker stue med et 1½ årigt barn der roder næsten lige så meget som hendes far

Q giver bare den der: Det er okay at være dig og du er skøn som du er!-følelse.
Man skal så bare være i "kramme"humøret for at gide at læse det, ellers bliver det hele bare lidt kvalmende.
Nogen gange synes jeg faktisk bare ikke altid det er i orden at være mig, og så gider jeg ikke belønnes for min dovne adfærd

Ha-ha - hvor er du skøn

Tak for dit indlæg, absolut meget tankevækkende på den gode måde

Lone

Anmeld

1. marts 2009

Tynen

Så lidt
Jeg sku´ alligevel ikke noget i aften

Anmeld

2. marts 2009

fam.4xc

jeg har gjort engang... okay blad med følte det lidt flat tilsidst... og har valgt dt fra fordi jeg aldrig synes jeg når at læse et blad før der kommer et nyt!

Claes savner det lidt indimellem... når han er på potten

Anmeld

2. marts 2009

Honningblomst

Jeg køber det altid...synes det er rigtig godt..
Knus..

Anmeld

3. marts 2009

Fines mor

Jeg køber indimellem Tidens kvinder, det syntes jeg er et godt blad. Men formeget er også galt der, så jeg køber måske max. 4 magasiner om året.

Anmeld

3. marts 2009

finkedinke

Jeg har abonement lige nu men har opsagt det.
Jeg har vel læst Q i et års tid, og været rigtig glad for det. Men nu hvor jeg har læst det længe syntes jeg de kører i ring og jeg er blevet træt af det.

Det jeg godt kan lide er blandingen af slanke-artikler og artikler om at man har lov til at være sig selv uanset vægt. Bladet er ikke bedrevidende og prikker heller ikke til den dårlige samvittighed, men motiverer i stedet.
Til gengæld syntes jeg deres artikler er ALT for korte og letbenede, især med de lidt mere tunge emner som kræft, barnløshed osv.

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.