Gravid.. Bløder.. Og så alligevel ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. december 2011

louise8723

Heeeej tøser

Puha manden og jeg besluttede at starte PB her i nov.. Vi sexer en del.. Men efter ægløsning begynder jeg at bløde ret meget hver gang vi har sex.

Test dag var 20 dec.. Tester negativ d. 19 og venter på min mens der ikke kommer..
D. 23 tester jeg så flot positiv.. Mn altså jeg småbløder i tide og utide..
:/ da jeg ventede elias pletblødte jeg bare omkring der hvor ægget satte sig fast og det var det..
Så er ikke lige så vant til det med blødninge?!

Hvad siger i? Frygter lidt at der er noge galt.. Nårh ja er ca 4+6 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

B&J

ring evt en tur til lægen

men nogle bløder jo lidt men ved ikke hvor længe i har prøvet for der kan jo også være kluder i sin mens når man næsten lige er stoppet på p-piller eller andre ting...

mit var stadig totalt i kluder da jeg blev gravid efter 3mdr så håber det samme gælder dig

Anmeld

27. december 2011

l.kjoeller

louise4060 skriver:

Heeeej tøser

Puha manden og jeg besluttede at starte PB her i nov.. Vi sexer en del.. Men efter ægløsning begynder jeg at bløde ret meget hver gang vi har sex.

Test dag var 20 dec.. Tester negativ d. 19 og venter på min mens der ikke kommer..
:/ da jeg ventede elias pletblødte jeg bare omkring der hvor ægget satte sig fast og det var det..

altså kan jo desværre være sa. sådan startede det ved mig MEN min veninde pletblødte og har i dag en rask dreng. Kan være denne graviditet bare er anderledes end din første . Ville nok kontakte lægen og blive henvist til en tidlig skanning i uge 6 + 0 .Håber det bedste for dig og spiren

Anmeld

27. december 2011

MissTas

louise4060 skriver:

Heeeej tøser

jeg har pletblødt løbende gennem hele min graviditet og jeg har en sund, rask og livlig datter i maven og er i uge 33. Så blødning behøver ikke altid betyde et faresignal..

jeg er blevet tjekket i hoved og røv for det og det viser sig at jeg bare har en MEGET følsom livmoderhals i min graviditet, så der skal ikke meget til for at et kar brister

men ville da også lige kontakte din læge.. han kan tjekke hvor blødningen stammer fra..

Anmeld

27. december 2011

louise8723

Mange tak for svar

Vil ringe til lægen og så høre hvordan og hvorledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.