Hvad tror i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg skriver lige som anonym, da det slet ikke er officielt imellem ham og jeg endnu. Mine de nærmeste venner ved at vi er sammen, men heller ikke mere end det. For at gøre en lang historie forholdsvis kort, så har jeg set denne fyr fast siden i sommers ( i denne omgang), hvilket faktisk går rigtig godt. Vi tager det meget stille og roligt, både af hensyn til min datter, men også da han har noget bagage, og derfor har lidt svært ved at binde sig. Sagen er så at han for nogle dage skrev om jeg kunne få min datter passet i aften i nogle timer. Jeg var jo så nødt til at vide sådan ca hvornår til, osv. og det kommer så frem at ham og en flok venner skal i biografen, og han har så inviteret mig med. Betyder det så at jeg bliver "offentliggjort" blandt vennerne, eller hvad tror i? Ville self være dejligt hvis det er tilfældet, men ved ikke lige hvad jeg skal regne med.

Hvis nogle af jer kan lure hvem jeg er, så hold det gerne for jer selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

B&J

det lyder da sådan han gerne vil vise dig frem men spør ham selv

Anmeld

26. december 2011

Nettemor

B&J skriver:

enig

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

kunne bestemt være dejligt hvis det er det han har i tankerne.. Han har nemlig været meget reserveret hvad angår at offentliggøre det.. hvilket egentlig er okay, når nu jeg også har min datter.. men tror hellere jeg må vente og se, i stedet for at spørge ham. Ødelagde nemlig i forvejen lidt overraskelsen ved at blive ved med at spørge hvad vi skulle, ift. til pasning af min datter.

Anmeld

26. december 2011

B&J

Anonym skriver:

kunne bestemt være dejligt hvis det er det han har i tankerne.. Han har nemlig været meget reserveret hvad angår at offentliggøre det.. hvilket egentlig er okay, når nu jeg også har min datter.. men tror hellere jeg må vente og se, i stedet for at spørge ham. Ødelagde nemlig i forvejen lidt overraskelsen ved at blive ved med at spørge hvad vi skulle, ift. til pasning af min datter.

åhh jaaa så er det måske en god ide at vente

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

åhh jaaa så er det måske en god ide at vente

Ja ikke.. men jeg glæder mig ihvertfald..

Anmeld

26. december 2011

B&J

Anonym skriver:

Ja ikke.. men jeg glæder mig ihvertfald..

det kan jeg godt forstå lyder også rigtigt hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.