Ismaskine hvad for en hardu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2011

B&J

nu sidder jeg jo og tænker på dessert til nytår men hvis man nu vil lave hjemme lavet is, så kunne det jo være lækkert med sådan en maskine..

hvad for en har du og er den god???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

incognito

Kæresten købte for nogle år siden en Gaggia Gelateria. Ifølge ham er den bedste ismaskine, en maskine der har kompressor - dette er fordi, at du så ikke behøver putte en skål i fryseren og tage den i brug, da isen ved hjælp af kompressoren bliver stift. Den er smart, og der bliver lavet go' is

Anmeld

26. december 2011

B&J

incognito skriver:

Kæresten købte for nogle år siden en Gaggia Gelateria. Ifølge ham er den bedste ismaskine, en maskine der har kompressor - dette er fordi, at du så ikke behøver putte en skål i fryseren og tage den i brug, da isen ved hjælp af kompressoren bliver stift. Den er smart, og der bliver lavet go' is

jaaa det lyder som rigtigt god is... for ihh kunne jo være lækkert med hjemme laves it til nytår med et eller andet

Anmeld

26. december 2011

incognito

B&J skriver:

jaaa det lyder som rigtigt god is... for ihh kunne jo være lækkert med hjemme laves it til nytår med et eller andet

Ja, dog er prisen noget pebret. Omkring de 2500 kr. Den fås fx her.

Anmeld

26. december 2011

B&J

incognito skriver:

Ja, dog er prisen noget pebret. Omkring de 2500 kr. Den fås fx her.

ja det var jeg lige inde og se... det er nok lidt meget lige nu men mon ikke man kan finde en billig en også kan man jo altid få en der er lidt dyre

Anmeld

26. december 2011

incognito

B&J skriver:

ja det var jeg lige inde og se... det er nok lidt meget lige nu men mon ikke man kan finde en billig en også kan man jo altid få en der er lidt dyre

Jo helt klart. Prøv at tage ned i Kop og Kande eller Imerco. Der har de nok nogle, der ikke er nær så dyre.

Anmeld

26. december 2011

B&J

incognito skriver:

Jo helt klart. Prøv at tage ned i Kop og Kande eller Imerco. Der har de nok nogle, der ikke er nær så dyre.

god ide og kan være de kan fortælle noget om dem også

Anmeld

26. december 2011

incognito

B&J skriver:

god ide og kan være de kan fortælle noget om dem også

Jeps. Dog vil de nok blot anbefale en af dem de har; men jeg vil helt klart anbefale en ismaskine med kompressor, når der er penge

Anmeld

26. december 2011

B&J

incognito skriver:

Jeps. Dog vil de nok blot anbefale en af dem de har; men jeg vil helt klart anbefale en ismaskine med kompressor, når der er penge

jep det holder jeg også på har også hørt de er bedst

Anmeld

26. december 2011

B&J skriver:

nu sidder jeg jo og tænker på dessert til nytår men hvis man nu vil lave hjemme lavet is, så kunne det jo være lækkert med sådan en maskine..

hvad for en har du og er den god???

Jeg har ikke nogen, for ellers ville jeg blive alt for tyk, tror jeg! Hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.