Ddv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Henriette1708

Hej piger. 

Synes jeg ser så mange gå i gang med vægttab osv fra næste mdr. Men er der nogle der har prøvet De Danske Vægtkonsulenter? 

Jeg tænker mere pris, hvordan og hvorledes det foregår og om man skal møde op til de kurser de har/holder? 

Vil inderlig så gerne tabe mig 20kg, men ved bare jeg aldrig får det gjordt medmindre jeg får et ordentlig spark bag i og en der nærmerst holder øje med mig. Min kæreste er ikke selv så meget til grønsager og derfor står der oftes usunde ting på bordet, da jeg selv mister interessen over at snitte og hakke grønt. 

Kom ellers gerne med gode råd, madplan og hvad jeg kunne gøre hvis det var 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

-Sigrid-

Henriette1708 skriver:

Hej piger. 

Synes jeg ser så mange gå i gang med vægttab osv fra næste mdr. Men er der nogle der har prøvet De Danske Vægtkonsulenter? 

Jeg tænker mere pris, hvordan og hvorledes det foregår og om man skal møde op til de kurser de har/holder? 

Vil inderlig så gerne tabe mig 20kg, men ved bare jeg aldrig får det gjordt medmindre jeg får et ordentlig spark bag i og en der nærmerst holder øje med mig. Min kæreste er ikke selv så meget til grønsager og derfor står der oftes usunde ting på bordet, da jeg selv mister interessen over at snitte og hakke grønt. 

Kom ellers gerne med gode råd, madplan og hvad jeg kunne gøre hvis det var 

Man skal ikke møde op, men det er en god ide. Man kan vælge at betale på flere forskellige måder. Nogle betaler omkring 70 kr pr gang, andre betaler for en måned, tre måneder eller et halvt år.

Jeg har været sekretær der, og jeg tabte mig rigtig meget, uden jeg følte jeg blev "snyd" for at måtte spise. Man må stadig godt få lidt godter osv

Kan varmt anbefale det 

Anmeld

26. december 2011

Henriette1708

-Sigrid- skriver:

Man skal ikke møde op, men det er en god ide. Man kan vælge at betale på flere forskellige måder. Nogle betaler omkring 70 kr pr gang, andre betaler for en måned, tre måneder eller et halvt år.

Jeg har været sekretær der, og jeg tabte mig rigtig meget, uden jeg følte jeg blev "snyd" for at måtte spise. Man må stadig godt få lidt godter osv

Kan varmt anbefale det 

Jeg har nemlig valgt at skrive til hende der står for vores by så håber hun kan give svar også. Men det lyder godt med man kan betale per gang. 

Men hvad rådgiver de med? Får man uddelt en madplan?

Bestemmer/Forslår de hvad der ville være godt af motion?

Og får man uddelt en masse kogebøger og hvad der er godt af skidt at spise til både morgenmad, frokost og aften?

Anmeld

28. december 2011

-Sigrid-

Henriette1708 skriver:

Jeg har nemlig valgt at skrive til hende der står for vores by så håber hun kan give svar også. Men det lyder godt med man kan betale per gang. 

Men hvad rådgiver de med? Får man uddelt en madplan?

Bestemmer/Forslår de hvad der ville være godt af motion?

Og får man uddelt en masse kogebøger og hvad der er godt af skidt at spise til både morgenmad, frokost og aften?

Ja, især når man har familie og måske ikke tid hver gang

Det er individuelt, den første uge får man en madplan og efter det kommer de med opskrifter og foreslår ting. Hvad man kan spise i stedet for pasta eller kartofler osv

Ja, de foreslår, men de ved godt man ikke altid overholder det hele

Man får ikke uddelt, men man får en kode til en hjemmeside som er næsten lige så god 

Anmeld

29. december 2011

Mussi30

Jeg kan også kun anbefale det

Jeg tabte 25 kilo for nogle år siden

Men jeg vil derimod også anbefale dig at kigge meget grundigt på grunden til HVORFOR du er blevet overvægtig. Er det baby-vægt, dovenskab, eller ligger der noget psykisk bagved? For mit vedkommende er det helt klart noget psykisk, og da jeg ikke fik det på plads, sneg kiloene sig stille og roligt på igen. Så sørg for at få den dimension med også, for det er SÅ surt at tabe sig, blot for at tage på igen

Anmeld

29. december 2011

Henriette1708

Jeg har skrevet til hende fra mit område, samt hende der står for det hele. Og hun har henvist mig til at møde op til møderne. 

Så på onsdag af, vil jeg tage derned og hører hvad de kan gøre. Men ja det er ren dovenskab og lidt fødsels fedt. Men satser på og vil gøre alt hvad jeg kan for at opnår mit ønskede vægttab. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.