sommerbørn og tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!

Jeg er lige anonym lidt endnu, da det endnu ikke er alle der skal vide jeg er gravid 

Vi venter os et sommerbarn til august.  Jeg ved godt jeg er lidt tidligt ude, men hvor meget tøj har sådan nogle små størrelser på til den tid?

Vi har i forvejen et vinterbarn, så er helt på bar bund.

Har de bare en heldragt på, eller er det for varmt for dem? og de skal vel også have hue på i starten selvom det er varmt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

babymus77

Stort tillykke;-) kigger lige med da jeg kun har vinter børn, og venter et juli barn;-)))

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Stort tillykke;-) kigger lige med da jeg kun har vinter børn, og venter et juli barn;-)))

Mange tak, og også tillykke til dig  

Hehe, ja vi må jo bruge vores kontakter herinde, når man nu kun kender til vinterbørn 

Anmeld

26. december 2011

Thalia

Vi har en søn der er født i juni, og eftersom det var varmt det år havde han rigtig ofte slet ikke tøj på. Rigtig ofte boede han i barnevognen med en ble og et svøb, eller en stofble over sig.

Når han havde tøj på var vi rigtigt glade for de sommerheldragter man kan købe mange steder, med korte ben og ærmer, og så evt tynde bomuldsballonbukser til at trække over ved behov.

Generelt ville jeg nok lad være med at købe meget andet end sommerdragter og enkelt trøjer og bukser, for man kan altid købe mere ved behov, men hvis det er meget varmt får i det muligvis slet ikke brugt.

Vi venter os endnu en baby til sommer, og jeg regner ikke med at købe ret meget nyt tøj før jeg har født.

Anmeld

26. december 2011

Laulund87

Body eller sommerdragter Og hvis det er et varmt barn eller det bare er hedebølge, så kun ble

Anmeld

26. december 2011

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg er lige anonym lidt endnu, da det endnu ikke er alle der skal vide jeg er gravid 

Vi venter os et sommerbarn til august.  Jeg ved godt jeg er lidt tidligt ude, men hvor meget tøj har sådan nogle små størrelser på til den tid?

Vi har i forvejen et vinterbarn, så er helt på bar bund.

Har de bare en heldragt på, eller er det for varmt for dem? og de skal vel også have hue på i starten selvom det er varmt?

Kun en kortærmet body.. Hvis de er helt nøgle, når klistrer man for meget sammen med deres hud, kan jeg huske!

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Vi har en søn der er født i juni, og eftersom det var varmt det år havde han rigtig ofte slet ikke tøj på. Rigtig ofte boede han i barnevognen med en ble og et svøb, eller en stofble over sig.

Når han havde tøj på var vi rigtigt glade for de sommerheldragter man kan købe mange steder, med korte ben og ærmer, og så evt tynde bomuldsballonbukser til at trække over ved behov.

Generelt ville jeg nok lad være med at købe meget andet end sommerdragter og enkelt trøjer og bukser, for man kan altid købe mere ved behov, men hvis det er meget varmt får i det muligvis slet ikke brugt.

Vi venter os endnu en baby til sommer, og jeg regner ikke med at købe ret meget nyt tøj før jeg har født.

Okay, tak for svaret  Jeg har termin omkring midt i august (kender den ikke helt præcis endnu) Så det er jo nok det sidste af sommeren. Men jeg skal nok have fat i nogle sommerdragter så  Vi har masser af neutralt babytøj i forvejen.

Men hvad med hue? Skal de ikke have det på i starten når de er ude?

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Body eller sommerdragter Og hvis det er et varmt barn eller det bare er hedebølge, så kun ble

Tak for svaret 

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Kun en kortærmet body.. Hvis de er helt nøgle, når klistrer man for meget sammen med deres hud, kan jeg huske!

Åh ja, det kunne jeg forestille mig 

Har masser af kortærmet bodyer fra den sidste, fik dem aldrig brugt da hun var sommerbarn. Dengang købte jeg bare alt og tænkte vist ikke heeelt over årstiden 

Anmeld

26. december 2011

norenberg

Nu har begge mine drenge været helt små i sommer månederne....og jeg vil sige at med de somre vi har så køb alm tøj, jeg har brugt bukser trøjer og body både med korte og lange ærmer....jeg havde 3 shorts sæt og kort ærmet trøjer til mine og dem brugte vi kun syd på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.