nogen der har oplevet det samme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Muffinmor

Ja jeg har en kobber spiraler der er ca 1 år gammel, fik den efter jeg fødte min søn. da jeg var 3 dage over min mens fik jeg en blodprøve der viste HCG på 2 = negativ. Nu er jeg 7 dage over min mens, og har kun pletblødt lidt. Jeg har alle kropslige tegn på graviditet, brystspændinger, humør svinginger og alt det der, og ingen tegn på mens. Nogen der har oplevet noget lignene ? kan det være en graviditet uden for livmoderen eler hvordan, er bare så nervøs for at der e noget galt, har aldrig gået over min mens kun da jeg var gravid. håber nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

An&Jo

Roxi skriver:

Ja jeg har en kobber spiraler der er ca 1 år gammel, fik den efter jeg fødte min søn. da jeg var 3 dage over min mens fik jeg en blodprøve der viste HCG på 2 = negativ. Nu er jeg 7 dage over min mens, og har kun pletblødt lidt. Jeg har alle kropslige tegn på graviditet, brystspændinger, humør svinginger og alt det der, og ingen tegn på mens. Nogen der har oplevet noget lignene ? kan det være en graviditet uden for livmoderen eler hvordan, er bare så nervøs for at der e noget galt, har aldrig gået over min mens kun da jeg var gravid. håber nogle kan hjælpe

tag en test igen.. du kan være langsom til at danne HCG.. og ellers så ville jeg kontakte lægen, og få ham til at undersøge om den sidder som den skal, og om der eventuelt skulle være noget udenfor livmoderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.