Vores jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.316 visninger
0 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Barbamama

Ja der er rimelig dødt herinde, så nu må vi se om der er nogen der læser det. Det er mest for Sarahs skyld det her. Hi hi

Juleaften holdt vi hjemme for første gang nogensinde. Caspers forældre, lillebror Brian og hans mormor kom. Det var rigtig hyggeligt. De kom 16.30 og så fik de lige en kop kaffe. Så dansede vi om juletræ for Carla. Vi sang bare to sange og så fik Carla alle sine gaver mens hun var frisk! Hun var helt overvældet. Det var så sødt. Så blev der ellers gang i køkkenet bagefter. Min svigermor havde lavet and og vi havde lavet flæskesteg. Det SKAL jeg bare have juleaften!!! Og vi fik bare lavet den BEDSTE sovs! Jeg spiste TRE portioner!!! Da vi havde fået ris-a-mammenam (som Carla kalder det) blev Carla puttet. Der var kl 20.30. Vi fik så lige ryddet lidt op og klappet mave og så var vi først klar til at danse om juletræ en time senere, så det var godt at Carla HAVDE fået gaver.
Og jeg fik det jeg havde ønsket mig allermest af Casper og Carla: En cykelhjelm! Så jeg var vældig glad!
Vores gæster kørte til midnat og sagde at vi godt kunne få lov at holde jul igen en anden gang for det havde været rigtig hyggeligt ♥

I går var vi så hjemme hos min farmor til julefrokost. Det elsker jeg bare. Masser af mennesker og masser af mad! Og Carla storhyggede sig! Vi fik dog en forskrækkelse for lige pludselig kom min onkel og min kusines kæreste slæbende med min farmor som ikke selv kunne gå og satte hende på sofaen. Hun havde fået krampe i benet sagde de. Det uhyggelige var bare at hun rystede HELT VILDT og virkede meget desorienteret. Så gik jeg hen til hende og bad hende kigge på mig. Hun kiggede på mig som om hun tænkte: "Hvem er DU? Og hvad siger du til mig????"
Det var SÅ uhyggeligt!!! Min kusine er sygeplejerske så hun kom og tjekkede hende og lidt efter lidt kom hun til sig selv. Jeg var sekunder fra at ringe 112 for vi troede allesammen hun havde fået en blodprop. Dem har hun haft et par stykker af. Vi kom frem til at hun havde haft et mindre blackout. Hun har også haft RIGELIGT at se til de sidste to dage og hun er altså 79år! HUn kunne slet ikke huske at hun havde været væk. Det var så uhyggeligt. Der var dog ikke mere resten af aftenen, men puha....

I dag storhygger vi. Kl. er næsten 11 og jeg render stadig i nattøj. He he.. Vi skal INGENTING i dag og det er SKØNT! Nu skal vi bare nyde hinanden og slappe af. God dag til alle! Og vildt flot hvis du nåede at læse ALT hvad jeg har skrevet! Sikke en smøre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.